رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و آموزش پرورش استان کرمان از تعطیلی آموزش حضوری در برخی از مدارس استان در شنبه دوم بهمن به علت برودت هوا خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان مهران باهری با اعلام این خبر  گفت: با توجه به برودت و کاهش دما  به زیر منفی ده درجه در شهرستان شهربابک و هماهنگی با ستاد بحران این شهرستان آموزش حضوری در تمامی مدارس دوره ابتدایی امروز شنبه دوم بهمن ماه تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به آلودگی هوا ناشی از وزش شدید باد و برودت هوا آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی منطقه گلباف و مدارس روستاهای حرمک، نسک و کشیت در تمامی دوره های تحصیلی امروز شنبه دوم بهمن تعطیل می باشد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

باهری با بیان اینکه با توجه به برودت هوا و وزش شدید باد در شهرستان بافت آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی امروز شنبه دوم بهمن ماه جاری تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد گفت: مدارس متوسطه این شهرستان  با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی منطقه راین نیز امروز شنبه دوم بهمن به علت برودت هوا تعطیل شد و  آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

مهران باهری گفت: با توجه به وزش شدید باد و طوفان مدارس دوره ابتدایی منطقه شهداد نیز امروز شنبه  فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا در شهرستان رابر تمامی مدارس این شهرستان نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

باهری بیان کرد: وزش شدید باد و طوفان شن آموزش حضوری در مدارس شهرستان های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان را در تمامی دوره های تحصیلی، شنبه دوم بهمن ماه  ۱۴۰۰ تعطیل کرد و آموزش در این مناطق از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200