رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶
  • کد خبر : 9769
  • مشاهده : 14 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : تساوی دوباره دربی کرمانی‌ها

دربی کرمانی‌ها در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی یک بر یک پایان یافت و دو تیم با کسب یک امتیاز راهی مسابقات هفته بیستم خواهند شد.

با توجه به نتایجی که دو تیم مس کرمان و گل‌گهر طی هفته‌های اخیر کسب کرده بودند، هر دو به امتیازات این مسابقه نیاز مبرم داشتند. با این حال این شاگردان امیر قلعه‌نویی بودند که با توجه به بازی در خانه هجومی کارشان را آغاز کردند. مس کرمان هم با اندیشه کسب یک امتیاز پا به این مسابقه گذاشته بود و اگرچه بازیکنان این تیم بارها در نیمه اول با انداختن خودشان روی زمین، بازی را از جریان انداختند ولی در سوی مقابل هم گل‌گهری‌ها با وجود مالکیت توپ در ایجاد موقعیت گلزنی خیلی خوب عمل نکردند.

با شروع نیمه دوم امیر قلعه‌نویی به مانند همیشه سه بازیکن خود را در دقیقه 61 عوض کرد تا موج حملات تیم خود را که خطرناک‌تر هم شده بود، ادامه دهد. این حملات سرانجام در دقیقه 76 با یک ارسال زمین در عرض که به شایان مصلح رسید، به گل تبدیل شد. هر چند اعضای تیم فوتبال مس معتقد بودند پیش از ضربه نهایی شایان مصلح، مدافع این تیم را یکی از بازیکنان گل‌گهر با خطا متوقف کرده است.

به هر ترتیب پس از این گل بود که فرزاد حسین‌خانی با تعویض‌های خود سعی کرد حداقل یک امتیاز از این مسابقه بگیرد؛ تعویض‌ها و هدفی که در آخرین ثانیه‌های بازی جواب داد و عارف رستمی توانست توپ ارسالی روی دروازه گل‌گهر را پس از برخورد به تیرک در آشفتگی مدافعین تیم میزان به تور دروازه منادی برساند.

با این نتیجه تراکتور جای گل‌گهر را در رتبه چهارم جدول رده‌بندی گرفت تا نتایج نه چندان خوب سرمه‌ای پوشان سیرجانی ادامه پیدا کند. در سوی دیگر کسب یک امتیاز برای مس در دربی کرمان بسیار پراهمیت بود و آنها را 15 امتیازی کرد تا با امیدواری به آینده نگاه کنند.

گفتنی است این تساوی در شرایطی در ثانیه‌های پایانی برای گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی رقم خورد که در تهران تیم فوتبال تراکتور با گلی که در وقت‌های اضافی به ثمر رساند، سه امتیاز گرفت و به رتبه چهارم صعود کرد.

پس از یک باخت سنگین مقابل سپاهان به این مسابقه وارد شده بود و تمام توانش را برای پیروزی به کار گرفت. تا دقیقه 76 باید بازی را به طور کامل متعلق به گل‌گهر دانست ولی آنها در ایجاد موقعیت گلزنی به همین خوبی عمل نکردند تا 76 دقیقه برای گلزنی منتظر بمانند. البته آنها سه چهار موقعیت خوب در این 76 دقیقه ایجاد کردند که با بدشانسی و البته عکس العمل شهدادنژاد به گل نرسید.

از دقیقه 76 روند بازی عوض شد و شاگردان حسین‌خانی که فقط به فکر دفاع بودند، پیش کشیدند و درنهایت هم توانستند در ثانیه‌های پایانی مسابقه گل تساوی را وارد دروازه میزبان خود کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200