رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
  • کد خبر : 1046
  • مشاهده : 12 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : تجلیل مدیران هیئت فوتبال استان کرمان از دفتر نور تهران (برادران فرزانه)

سرپرست، دبیر، مشاور و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در جلسه‌ای از دفتر نور تهران(برادران فرزانه) که حامی داوران فوتبال استان بوده، تجلیل کردند.


سرپرست، دبیر، مشاور و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در جلسه‌ای از دفتر نور تهران(برادران فرزانه) که حامی داوران فوتبال استان بوده، تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی هئیت فوتبال استان کرمان؛ سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان در این جلسه با بیان این که فوتبال در استان کرمان در بین مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: این جایگاه ویژه باعث شده که مردم و علاقه‌مندان به این ورزشِ پرطرفدار با اشتیاق مسائل مربوط به فوتبال را دنبال کنند.

محسن سلاجقه ادامه داد: این میزانِ توجه به فوتبال، برای تبلیغ کسب و کارها شرایط خوبی فراهم کرده که می‌شود از این فضا و شرایط، استفاده کرد.

وی با تجلیل از دفتر نور تهران (برادران فرزانه) گفت: از آقای رامشاد فرزانه مدیر و موسس دفتر نور تهران به دلیل حمایت‌شان از داوران فوتبال استان تشکر می‌کنم و امیدوارم این همکاری ادامه یاید.

دبیر هیئت فوتبال استان کرمان نیز در این نشست گفت: هیئت فوتبال استان در رویدادها و مسابقاتش آمادگی دارد از حضور اسپانسر و افراد علاقه‌مند به تبلیغات بهره ببرد و فضاهای بسیاری هم برای این موضوع وجود دارد و در نظر گرفته می‌شود.

علیرضا دادگر با اشاره به تعامل مثبت بین هیئت فوتبال استان کرمان با دفتر نور تهران(برادران فرزانه) تصریح کرد: بنده هم به سهم خودم از دفتر نور تهران (برادران فرزانه) تشکر می‌کنم که حامی داوران فوتبالِ ما بودند.

مشاور هیئت فوتبال استان کرمان هم در این جلسه گفت: در سطح دنیا نیز، بعضی از شرکت‌ها مشخصا حامی بخش‌های متفاوت در فیفا و فوتبال جهان هستند و برای مثال شرکت 《کوکاکولا》همواره حامی دوره‌های مربیگری فوتبال در فیفا است.

سید حسین تاج‌الدینی افزود: همین اسپانسرینگ مشخص سبب شده مردم جهان به خوبی این شرکت‌ها را در ذهن داشته باشند و نام این شرکت‌ها با یک بخش مشخص از فوتبال گره خورده است.

وی با تقدیر از دفتر نور تهران (برادران فرزانه) بیان داشت: ورود این مجموعه به فوتبال را به فال نیک باید گرفت و این که فعلا حامی داوران فوتبال هستند نیز گامی مثبت است.

مدیر و موسس دفتر نور تهران نیز در این جلسه ضمت تبریک به آقای دکتر سلاجقه به دلیل انتصاب‌شان به عنوان سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: برای اولین بار است که در بحث اسپانسرینگ ، در ورزش ورود کرده‌ایم و خرسند و خشنودم که بحث ورودمان به ورزش با فوتبال همراه بود و کار با مجموعه هیئت فوتبال استان رقم خورده است.

رامشاد فرزانه اضافه کرد: امیدواریم این همکاری با هیئت فوتبال استان کرمان تداوُم داشته باشد و بتوانیم در ابعاد گسترده‌تری با این مجموعه توانمند کار کنیم.

وی در پایان با تشکر از دکتر قرایی رئیس سابق هیئت فوتبال استان کرمان بیان کرد: از آقایان دکتر سلاجقه، مهندس دادگر، تاج‌الدینی و امیرخسروی تشکر فراوان می‌کنم که باب این همکاری باز شد.

 

 

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200