رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه برتر استان توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان های رفسنجان، بردسیر و شهربابک خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، فریبا اسکندرزاده ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق نوق، رودبارجنوب و نرماشیر هم حائز رتبه های برتر، بین شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان شدند.
وی گفت: در خصوص تبدیل به احسن نمودن املاک و درآمدزایی شوراهای آموزش و پرورش، شهرستان های بافت، زرند و جیرفت موفق به کسب رتبه برتر شده اند و از فرماندار شهرستان راور هم به واسطه درآمدزایی و کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی تجلیل شد.
رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: محمد محیاپور به عنوان خیر برتر در تهیه ملزومات فناورانه آموزش مجازی (گوشی تلفن همراه هوشمند و تبلت) و یدالله قربانی هم به عنوان خیر برتر در حوزه سلامت از شهرستان سیرجان شناخته شده اند.
بر پایه این گزارش در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان که با سخنان استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش، مدیرکل و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان همراه بود، امام جمعه رفسنجان به نمایندگی از ائمه جمعه استان، مدیر آموزرش و پرورش شهرستان زرند به نمایندگی از مدیران و روسای آموزش و پرورش استان و فرماندار کرمان به نمایندگی از فرمانداران و بخشداران استان سخن گفتند و از شوراهای برتر آموزش و پرورش شهرستان های رفسنجان و رودبارجنوب به صورت حضوری و از سایر شوراهای برتر و دو خیر به صورت مجازی تجلیل شد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200