رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
  • کد خبر : 2878
  • مشاهده : 7 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : تبادل همکاری شهرداری کرمان و مرکز آموزش نظامی صفرپنج کرمان

شهرداری کرمان و فرماندهی مرکز آموزش نظامی صفرپنج کرمان در مسایل فرهنگی، اجتماعی و گردشگری همکاری خواهند کرد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، شهردار کرمان در جلسه‌ای که با حضور فرمانده مرکز آموزش صفرپنج، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، با بیان اینکه آنچه شهرداری کرمان برای پادگان صفرپنج انجام داده، وظیفه و خدمتی برای سربازان این مملکت است، گفت: فرزندان این آب‌وخاک از سراسر کشور، در پادگان نظامی صفرپنج کرمان مشغول آموزش هستند که امیدورام اقدامات و خدمات شهرداری در شهر، خاطرات خوبی برای آن‌ها رقم بزند.
وی افزود: علی‌رغم مشکلات اقتصادی و کاهش درآمدهای شهرداری، اقدامات عمرانی و خدمت‌رسانی به شهروندان هرگز متوقف نشده که آسفالت معابر، تکمیل تقاطع‌های غیرهم‌سطح و دیگر پروژه‌های عمرانی ازجملۀ این موارد است.
شهردار کرمان در ادامه، با ابراز تمایل از تبادل همکاری در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و گردشگری با مرکز فرماندهی آموزش نظامی صفرپنج گفت: قصد داریم از ظرفیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استفاده کنیم و انتظارات حوزۀ فرهنگی پادگان صفرپنج را برآورده سازیم.
عالم‌زاده همچنین پیشنهاد کرد سربازان می‌توانند در صورت تمایل و براساس علاقه‌مندی، به‌صورت داوطلبانه در محله‌ها حضور پیدا کنند و با استفاده از ظرفیت شورای اجتماعی محله، در فرهنگ‌سازی و آموزش مردم محله‌های شهر کرمان مشارکت داشته باشته باشند تا دوران سربازیِ مفیدتری را پشت سر بگذرانند.
معاون اجتماعی و گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان نیز معرفی شهر کرمان به سربازان را در قالب تورهای گردشگری از طریق اتوبوس روباز شهرداری پیشنهاد کرد و گفت: برگزاری تورهای گردشگری ویژۀ سربازان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فرصتی را برای معرفی جاذبه‌های کرمان فراهم خواهد کرد.
سیدرضا میرحسینی افزود: آموزش‌های شهروندی به‌خصوص حقوق شهروندی و همچنین ارایۀ اطلاعات آموزشی به سربازان در خصوص موضوعات اجتماعی، ازجمله اعتیاد، کار آفرینی و مهارت‌های زندگی، ازجمله زمینه‌های همکاری شهرداری با مرکز آموزش صفرپنج خواهد بود.
در ادامه، سرهنگ منصور رحمانی، فرمانده مرکز آموزش صفرپنج کرمان ضمن تشکر از شهرداری کرمان به‌واسطه توجه و همکاری با مرکز فرماندهی آموزش صفرپنج کرمان، با اهدای هدیه‌ای فرهنگی، از شهردار کرمان قدردانی کرد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200