رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

امیر جعفری رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان در محکومیت اقدام تروریستی کرمان و شهادت تعدادی از هموطنان و همشهریان عزیز بیانیه صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

فاجعه تکان دهنده و دردناک تروریستی کرمان و شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه تعدادی از هموطنان و همشهریان عزیز موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

بار دیگر دست پلید کوردلان از آستین ذلت بیرون آمد و این بار در چهارمین سالگرد شهادت اسوه ایثار و مقاومت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی محبوب دل مردم کرمان و ایران اسلامی ، با خباثت هر چه تمام تعدادی از هموطنان و همشهریان بیگناه را اعم از زن و مرد،کودک و جوان را به خاک و خون کشید.

بدخواهان و دشمنان این ملت ازسر عجز و درماندگی و با هدف دلسرد کردن مردم از آرمان های انقلاب و شهدا دست به این جنایت فجیع زدند تا بار دیگر به جهانیان و مدعیان دروغین حقوق بشر ثابت کنند که به هیچ اصلی از اصول انسانیت پایبند نیستند و نخواهند بود.

دشمنان ایران اسلامی و جبهه مقاومت بدانند، ملت مسلمان ایران همچنان متحد و گوش به فرمان ولی و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مقاومت و ایستادگی خود را حفظ خواهد کرد و در برابر چنین جنایتهای کوردلانه‌ای کوتاه نخواهند آمد و پر صلابت تر و مقتدرتر از همیشه به مبارزه با ظلم ادامه خواهند داد و مطمئناً مسببان و عاملان این جنایت تاوان سختی را خواهند پرداخت.

هیات ورزش های همگانی استان کرمان و مجموعه بزرگ و عظیم ورزشکاران و مشارکت کنندگان در امر ورزش این هیات ضمن محکومیت شدید این جنایت تروریستی که مغایر با تمام اصول انسانی و قوانین حقوق بشری است، شهادت این هموطنان و همشهریان عزیز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای خانواده های معظم شهدا صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماید.

امیر جعفری
رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200