رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
  • کد خبر : 4708
  • مشاهده : 25 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : بوستان «پارسیان» در بلوار «پزشک» به بهره‌برداری رسید
در پنجاه‌وششمین هفته از پویش «افتتاح» شهرداری کرمان؛

بوستان «پارسیان» در بلوار «پزشک» به بهره‌برداری رسید

در پنجاه‌وششمین هفته از پویش «افتتاح» شهرداری کرمان، با شعار «هر هفته یک افتتاح»، بوستان «پارسیان» واقع در بلوار «پزشک» تقاطع بلوار «شهید احمد هدایت» به بهره‌برداری رسید.

به گزارش یزدان کرمان، شهردار کرمان، بیست‌وهشتم تیرماه، در آیین افتتاح بوستان «پارسیان» که با حضور رییس و اعضای شورا و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، گفت: بوستان «پارسیان» به مساحت 4300 مترمربع در بلوار «پزشک»، تقاطع بلوار «شهید احمد هدایت» با امکاناتی ازجمله ست تندرستی، آب‌نما و آلاچیق ساخته شده است.
سیدمهران عالم‌زاده با اشاره به آغاز ساختِ بوستان «پارسیان» از زمستان سال گذشته، افزود: فضاهای سبز و بوستان‌های محله‌ای نقش مؤثری در ایجاد خاطرۀ جمعی، افزایش حس تعلق شهروندان به محله و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، افزایش امنیت و کاهش جرایم دارد و بستری برای انجام تعاملات اجتماعی است.
وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مدیریت شهری، برای افزایش بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و توزیع عادلانه و متناسب این امکانات و خدمات در مناطق مختلف شهری، تلاش ویژه‌ای شد.
شهردار منطقه دو کرمان نیز بیان کرد: دو بوستان دیگر به مساحت 8000 و 6300 مترمربع در دو نقطه از شهرک «الغدیر» در حال ساخت است.
رضا خیاط‌زاده با اشاره به تکمیل پیاده‌راه واقع در بزرگراه «سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی»، جنب بیمارستان «شفا» به مساحت 2000 مترمربع، از بهره‌برداری از این پیاده‌راه در آیندۀ نزدیک خبر داد.
گفتنی‌ است؛ شهردار کرمان و شهردار منطقه دو در حاشیۀ آیین افتتاح بوستان «پارسیان» از نزدیک با چند تن از اهالی ساکن در این محدوده صحبت کردند و در جریان مسایل و مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.
بیش از یک سال از آغاز پویش «افتتاح» شهرداری کرمان می‌گذرد و 56 هفته به‌طور مداوم هر هفته یک پروژۀ جدید شهری، زیربنایی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی به شهروندان کرمانی تقدیم شده است.
پویش «افتتاح» شهرداری کرمان تا پایان این دوره از مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کرمان ادامه دارد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200