رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
  • کد خبر : 3043
  • مشاهده : 5 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : بوستان «سلمان فارسی» در منطقه چهار شهری به بهره‌برداری رسید
در سی‌و‌سومین هفته از پویش «افتتاح» شهرداری کرمان؛

بوستان «سلمان فارسی» در منطقه چهار شهری به بهره‌برداری رسید

در سی‌و‌سومین هفته از پویش «افتتاح» شهرداری کرمان با شعار «هر هفته یک افتتاح» و هم‌زمان با دهۀ مبارک فجر، بوستان «سلمان فارسی» در منطقه چهار شهری افتتاح شد.

شهردار کرمان در آیین افتتاح این بوستان که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهر کرمان برگزار شد، افزود: فضاهای سبز و پارک‌های شهری از کاربری‌های مهم شهر محسوب می‌شوند که در افزایش کیفیت زندگی شهروندان، افزایش مشارکت و حضور آن‌ها در شهر و یکپارچگی اجتماعی نقش ویژه‌ای دارند.
سیدمهران عالم‌زاده افزود: با توجه به اهمیت نحوۀ توزیع فضاهای شهری به‌ویژه پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای در ایجاد امکان برابر شهروندان در استفاده از خدمات شهری، ساخت بوستان‌های محله‌ای در نقاطی که در این زمینه با کمبود مواجه بودند، در دستور کار این دوره از مدیریت شهری قرار گرفت و بوستان «سلمان فارسی» در منطقۀ چهار نیز به همین منظور ساخته شد.
وی خاطرنشان کرد: بوستان «سلمان فارسی»، به مساحت 3200 مترمربع در خیابان «سلمان فارسی» قرار دارد.
شهردار منطقه چهار شهر کرمان، نیز بیان کرد: بوستان «سلمان فارسی» با امکاناتی ازجمله وسایل استاندارد بازی کودکان، مبلمان پارکی، زمین بازی فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و میز تنیس و آب‌نما مجهز شده و دارای مسیر پیاده‌روی و مسیر دوچرخه‌سواری است.
علی عسکری با اشاره به کاشت گونه‌های گیاهی متناسب با آب‌وهوای کرمان در بوستان «سلمان فارسی»، زیر نظر کارشناسان فضای سبز، خاطرنشان کرد: توسعۀ فضای سبز در منطقۀ چهار، جزو اولویت‌های ما در برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی و با هدف ارتقای کیفیت زندگی و زیست شهری در این منطقه بوده است.
لازم به ذکر است؛ در حاشیۀ بهره‌برداری از بوستان «سلمان فارسی»، جمعی از شهروندان ساکن در خیابان سلمان فارسی، با بیان اینکه در شرایط فعلی و به‌دلیل شیوع کرونا که امکان سفر و انجام بسیاری از تفریحات، محدود شده، نیاز بیشتری به بوستان‌های محله‌ای وجود دارد، از شهردار کرمان و شهردار منطقۀ چهار برای ساخت این پارک تشکر کردند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200