رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۸
  • کد خبر : 4739
  • مشاهده : 23 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : بوستان «جماران» به بهره‌برداری رسید
در پنجاه‌وهفتمین هفته از پویش «افتتاح» شهرداری کرمان؛

بوستان «جماران» به بهره‌برداری رسید

در پنجاه‌وهفتمین هفته از پویش «افتتاح» شهرداری کرمان با شعار «هر هفته یک افتتاح»، بوستان «جماران» در شهرک «جماران» به بهره‌برداری رسید.

به گزارش یزدان کرمان، شهردار کرمان در آیین افتتاح این بوستان که با حضور رییس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، گفت: توسعۀ فضای سبز شهری و توزیع عادلانه آن در محله‌ها به‌خصوص در مراکز شهر‌ها، به‌گونه‌ای که متناسب با ساخت‌وساز شهری باشد، یکی از راهبرد‌های توسعۀ پایدار شهر تلقی می‏‌شود.
سیدمهران عالم‌زاده افزود: افزایش سرانۀ فضای سبز و بوستان‌ها، از نظر زیست‌محیطی، در کاهش آلودگی هوا و آلاینده‌ها، تعدیل پدیدۀ گرمای شهری و بهبود کیفیت محیط‏زیست، نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.
وی ادامه داد: به همین دليل معتقدیم هر چقدر فضای سبز شهری را افزایش دهیم، به همان میزان به توسعۀ پایدار شهری، کاهش آلایندگی‌ها در شهر و افزایش نشاط و شادی شهروندان دست می‌یابیم.
شهردار کرمان بیان کرد: در این دورۀ مدیریت شهری، بوستان‌های محله‌ای زیادی افتتاح شد که امیدواریم در افزایش نشاط شهروندان مؤثر و مفید واقع شود.
شهردار منطقۀ چهار شهر کرمان نیز در این مراسم گفت: این بوستان که در شهرک «جماران» در محدودۀ منطقه چهار شهر کرمان قرار دارد، به امکاناتی مانند مسیر پیاده‌روی، زمین ورزشی و بازی، آب‌نما، میز تنیس، سِت تندرستی، زمین ورزشی فوتبال و والیبال و وسایل بازی کودکان تجهیز شده است.
علی عسکری با بیان اینکه توزیع عادلانۀ فضای سبز در محله‌ها ضروری است، خاطرنشان کرد: همۀ شهروندان باید امکان دسترسی لازم به بوستان‌ها و فضای سبز را در کوتاه‌ترین فاصله از محل سکونت خود داشته باشند.
شهردار منطقه چهار شهر کرمان بیان کرد: احداث پارک‌های درون‌محله‌ای، دارای اهمیت خاصی است؛ چراکه زمینۀ حضور فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی را برای ساکنان محله فراهم می‌کند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200