رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹
  • کد خبر : 11639
  • مشاهده : 77 بازدید
  • اخبار » یادداشت
  • چاپ خبر : به ما امیدوار باشید

سعید قرایی
تک به تک

بعد از دو شکست تیم فوتبال مس کرمان در لیگ یک، این تیم در بازی سنگین خود برابر سایپا نیاز حیاتی به تغییر این روند داشت تا هم ذهنیت خود را تغییر دهد و هم ذهنیت شکل گرفته نسبت به خود را تا حدود زیادی عوض کند و این اتفاق در حالی تیم مس کرمان زیر فشار کسب امتیاز به زمین وارد می شد که در مقابل تیم سایپا با سه پیروزی متوالی در هفته های گذشته در بهترین شرایط روحی و فنی خود قرار داشت.

همین موضوع نشان می داد که مس کرمان در بازی برابر سایپا چه کار مشکلی داشت اما بهرشکل شاگردان محمودی نیا محکوم به کسب امتیاز از این بازی بودند تا ضمن گذر از شرایط دشوار خود نشان دهند که چشمان این تیم از نگاه به سمت شکست تغییر مسیر داده است.

مس کرمان در این بازی اهداف دیگری را نیز در نظر داشت تا نشان دهد نسبت به دو بازی قبل خود روندی متفاوت در پیش گرفته است… اهدافی مثل کم کردن اشتباهات فردی در زمین که نشان از تمرکز بیشتر ذهنی و فنی این تیم در زمین داشت و همچنین عملکرد موفق در بسته نگه داشتن دروازه که نشان دهد مس کرمان در این زمینه قرار نیست در هر بازی تسلیم شود.

در حالی که این دو هدف نیز به خوبی برای مس کرمان برآورده شد و هرچند اشتباهات فردی هنوز در بین بازیکنان مس به چشم می خورد اما حجم آن به نسبت بسیار زیادی در بازی برابر سایپا در قیاس با بازی های قبل کاهش داشت و همچنین مس در ثبت اولین کلین شیت فصل خود نیز موفق عمل کرد.

با وجود اینکه برخی هدف های بزرگ دیگر مثل گلزنی و رسیدن به سه امتیاز برای مس کرمان در این بازی محقق نشد اما در پایان یک سوال بزرگ برای بازی مس کرمان وجود داشت و آن اینکه می توان به روند رو به رشد مس کرمان امیدوار بود…؟! هرچند جواب قطعی این سوال را باید در بازی های پیش رو مس کرمان به طور دقیق تر دریافت کرد اما سبک بازی مس کرمان چه در بعد فنی و چه در بعد تمرکزی نسبت به دو بازی قبلی این تیم ضربان بهتری داشت که همین موضوع نیز برخلاف دو بازی قبل، در این دیدار سخت منجر به کسب امتیاز برای مس کرمان شد.

با این وجود باید به ادامه این روند در بازی های پیش رو مس کرمان امیدوار و البته برای بهتر شدن آن منتظر ماند و قطعا بازی با سایپا اوج کار مس کرمان به هیچ وجه در این فصل محسوب نمی شود اما می شد نشانه های حیات و البته ضربان امید به آینده را در بازی این تیم جستجو و پیدا کرد و امیدوار بود که این موضوع در بازی های پیش رو هرچه بیشتر و بهتر به چشم بیاید.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200