رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
  • کد خبر : 4309
  • مشاهده : 20 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از «بهشت کریمان» در دستور کار مدیریت شهری

در جلسه‌ای که با حضور تمام عوامل آماده‌سازی «بهشت کریمان» برگزار شد، رامین امیرمداح، نمایندۀ تام‌الاختیار شهردار کرمان، بر آماده‌سازی «بهشت کریمان» (آرامستان جدید شهر کرمان)، تأکید کرد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، سیزدهم خردادماه، در جلسه‌ای با حضور شهرداران مناطق، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرمان و سایر مدیران اجرایی آرامستان‌های کرمان که با هدف بررسی اقدامات لازم جهت آماده‌سازی نهایی آرامستان جدید کرمان برای افتتاح، تشکیل شد، گفت: تمام مناطق پنج‌گانۀ شهر کرمان و سازمان‌های مربوط باید با تمام توان، امکانات و تجهیزات خود، پای کار باشند و اولویت خود را ظرف روزهای آینده بر تکمیل کارهای باقی‌مانده در آرامستان جدید بگذارند تا هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.
رامین امیرمداح با اشاره به تأکید شهردار کرمان بر ضرورت افتتاح هرچه سریع‌تر «بهشت کریمان» (آرامستان جدید کرمان) و توقف دفن اموات در آرامستان فعلی، به مطالبۀ مردم درخصوص جابه‌جایی آرامستان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبۀ شهروندان مبنی بر جابه‌جایی هرچه سریع‌تر آرامستان شهر کرمان، آماده‌سازی «بهشت کریمان» ضرورت دارد.
وی جنگل و درختان مجموعۀ «پردیسان قائم(عج)» را جزو میراث ارزشمند شهر کرمان دانست و گفت: بنابراین، برای حفظ و نگهداریِ این مجموعه، آماده‌سازی و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از «بهشت کریمان» (آرامستان جدید) و دفن اموات در محل جدید ضروری است.
نمایندۀ تام‌الاختیار شهردار کرمان، در آماده‌سازی «بهشت کریمان» با اشاره به آسفالت و خط‌کشی کامل مسیر دسترسی به «بهشت کریمان» (آرامستان جدید)، یادآور شد: نصب علایم ترافیکی، هشداردهنده و راهنما و ایمن‌سازی مسیر باید هرچه زودتر توسط سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری انجام شود.
امیرمداح به همکاری مدیریت شهری و کارکنان شهرداری کرمان برای آماده‌سازی «بهشت کریمان» اشاره و بیان کرد: اقدامات لازم جهت تکمیل عملیات زیباسازی و کاشت گل‌‌‌وگیاه، محوطه‌سازی و اجرای فضای سبز، ایجاد سایه‌بان برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان و فرش‌موزاییک گلبرگ‌ها، نصب پایه‌چراغ و مبلمان نیز طی روزهای آینده انجام خواهد شد.
وی تأکید کرد: تمام نیروهای اجرایی آرامستان و نیروهای فنی مناطق با تجهیزات و ماشین‌آلات خود طی روزهای تعطیل پیشِ رو، با جدیت کار را به پیش ببرند تا «بهشت کریمان» (آرامستان جدید) آمادۀ بهره‌برداری شود.
لازم به ذکر است؛ پس از پایان جلسه، در بازدید میدانی از محل «بهشت کریمان» (آرامستان جدید)، هماهنگی‌های لازم جهت تسریع در بهره‌برداری از این آرامستان انجام شد.
همچنین مقرر شد شهرداری‌های مناطق تمام تیم‌های عملیاتی و عمرانی خود را برای سرعت‌بخشیدن به آماده‌سازی «بهشت کریمان» به‌کار بگیرند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200