رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵
  • کد خبر : 3301
  • مشاهده : 13 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام امام زمان(عج)؛ هفتۀ آینده
در آیین رونمایی از طرح‌های عمرانی شهرداری‌های استان کرمان مطرح شد:

بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام امام زمان(عج)؛ هفتۀ آینده

در آیین رونمایی از 26 پروژۀ عمرانی شهرداری‌های استان کرمان، اعلام شد که تقاطع غیرهم‌سطح سربازان گمنام امام زمان(عج)، هفتۀ آینده به مناسبت عید مبعث به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار کرمان در آیین رونمایی از طرح‌های عمرانی شهرداری‌های استان کرمان که با حضور شهرداران و فرمانداران سراسر استان برگزار شد، در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رییس‌جمهور و وزیر کشور، فعالیت شهرداری‌ها را چندوجهی و مهم دانست و گفت: شهرداری‌های استان در همۀ حوزه‌ها ازجمله اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، توسعۀ زیرساخت‌های شهری و ایجاد شادابی و نشاط در جامعه فعال هستند.
علی زینی‌وند، ضمن گرامیداشت هفته نیکوکاری و هفته منابع طبیعی، با بیان اینکه شهرداران استان تا زمان تشکیل شوراهای اسلامی شهرها، همچنان به خدمت‌رسانی خود با قدرت بیشتر ادامه دهند، تأکید کرد: از شوراهای اسلامی شهر انتظار داریم تا در پایان دورۀ فعالیت خود، پروژه‌های خود را جمع‌بندی کنند.
وی افزود: امروز پروژه‌های قابل توجهی در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار کرمان اظهار امیدواری کرد مدیریت افراد شایسته در دورۀ جدید شوراها نیز ادامه داشته باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز در این آیین، جمعیت استان کرمان را 3 میلیون 200 هزار نفر اعلام و بیان کرد: در استان کرمان 82 شهرداری وجود دارد.
مصطفی آیت‌الهی موسوی، با اشاره به پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسید، گفت: امروز در 13 شهرداری 26 پروژه با اعتبار بالغ بر 98 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که بیشترین پروژه‌ها، متعلق به شهرداری‌های رفسنجان، سیرجان و محی‌آباد است.
معاون استاندار کرمان، از افتتاح ساختمان اداری شهرداری زرند در زمینی به مساحت 5000 مترمربع و با زیربنای 1200 مترمربع خبر داد و با بیان اینکه شهرستان زرند سه درصد وسعت استان را دارد، گفت: در شهر زرند 25 میلیارد تومان پروژه افتتاح می‌شود.
شهردار کرمان نیز که به نمایندگی از شهرداران استان در این جلسه حضور داشت، در حاشیه آیین رونمایی از پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های استان کرمان، با اشاره به بهره‌برداری از 26 پروژه مربوط به شهرداری‌های استان کرمان به دستور استاندار، گفت: پروژه تقاطع سربازان گمنام امام زمان(عج)، به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم شهرداری کرمان، به مناسبت عید مبعث به بهره‌برداری خواهد رسید.
سیدمهران عالم‌زاده، اعتبار این پروژه را حدود 80 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه با حضور یکی از وزرای دولت، هفتۀ آینده در کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در خصوص تأخیر در بهره‌برداری از این پروژه گفت: به‌دلیل بارندگی‌های اخیر، روند اجرای پروژه به تأخیر افتاد، اما با تلاش و سرعت‌بخشیدن به عملیات عمرانی ساخت این تقاطع، به‌زودی شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200