رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در مجمع عمومی سالیانه هیات استان کرمان عنوان کرد

بهبود کیفیت زندگی با افزایش آگاهی مردم درباره نقش فعالیت های ورزشی

رئیس فدراسیون ورزش های‌ همگانی در مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش های همگانی استان کرمان بیان داشت: مردم از نقش فعالیت های ورزشی آگاهی کامل داشته باشند کیفیت زندگیشان بهبود خواهد یافت.

به گزارش یزدان کرمان، با حضور علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور، ایمان متقیان نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، امیر جعفری رئیس و حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان، اعضای هیات رئیسه ، اعضای مجمع و مدعوین و میهمانان در محل سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان آسمان برگزارشد.

علی خلیل رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور ضمن عرض تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان کرمانی در حادثه ترور سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی از کرمان به عنوان پایتخت مقاومت و ایثار یاد کرد و گفت: کرمانی ها از فیض وجود شهید سردار دلها بهره بردند و بعد از شهادت ایشان نیز مزار پر برکتشان منشا فیوضات و برکات فروانی می باشد.

وی از عملکرد خوب هیات ورزش های همگانی استان گرمان قدردانی‌نمود و اظهار داشت: امیر جعفری رئیس هیات از توانمندی و تخصص و تجربه بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل ایشان را در فدراسیون به عنوان رئیس انجمن تندرستی یکی از مهمترین انجمن های فدراسیون مسئولیت دادیم که علاوه بر هیات کرمان ، این انجمن نیز جزو انجمن های برتر فدراسیون است.

خلیلی بر تاثیر نقش ورزش در بهبود کیفیت زندگی مردم صحه گذاشت و افزود: هر چه سلامتی توسعه پیدا کند قطعا رفاه بهتری ایجاد می شود و با ورزش از خیل بیماری هایی که دامن‌گیر خانواده شده و به عنوان یک مرگ خاموش سرمایه های جامعه را از بین می برد، می توان پیشگیری به عمل آورد.

وی به وضعیت دوران کرونا اشاره کرد و گفت: در کرونا همه بسیج شدند تا جلوی این اپیدمی را بگیرند و مرگ و میر کاهش یابد ولیکن سکته قلبی و مغزی و دیابت و فشارخون و …به راحتی و بدون اینکه مرذم متوجه بشوند روزانه جان بسیاری از هموطنانمان را می‌گیرد و یا سلامتیشان را به خطر می اندازد، که به توسعه ورزش می تواند این روند را که شتاب فزاینده ای دارد به حداقل رساند.

علی خلیلی تصریح کرد: در کنار رویدادهای همگانی، ورزش قهرمانی نیز ضرورت دارد تا ورزشکار انگیزه داشته باشد و در عرصه رقابت می توان رشته های ورزشی را توسعه داد و ورزشکاران بیشتری را به ورزش جذب نمود.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به اینکه توسعه باشگاه ها نیز می تواند در جلب مشارکت مردم نقش بسزایی داشته باشد؛ خاطر نشان ساخت: توسعه فعالیت بدنی نقش اساسی در بهبود سلامتی و تندرستی جامعه دارد و در ابعاد مختلف می توان مردم را علاقمند به فعالیت ورزشی کرد و بخش خصوصی بازوان دولت هستند که با مشارکت بخش خصوصی و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و راه اندازی باشگاه های ورزشی افراد بیشتری را در امر ورزش دخیل کرد.

علی خلیلی خطاب به روسای هیات های شهرستانی گفت: نا زمانی امور برنامه محور نشود از اعتبارات برخوردار نخواهید شد و این اعتبارات بایستی با اجرای طرح و برنامه ها تخصیص یابد.

وی از عملکرد خوب هیات ورزش های همگانی استان کرمان در جلب بیشترین مشارکت در مسابقات ورزشی کارکنان دستگاههای اجرایی در سال جاری تقدیر کرد و گفت: مردم باید با حداقل هزینه با کمترین زمان در مکان های عمومی حضور پیدا کنند و ورزش رایگان برای مردم بر اساس قانون اجرا شود که دنبال راهکارهای اجرایی کردن آن هستیم.

لازم به ذکر است انتخابات اعضای جدید هیات رئیسه، نایب رئیس بانوان، خزانه دار و کارشناس خبره برگزار و مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت، همچنین با ارائه و تایید گزارش حسابرسی و ارائه و تایید گزارش مالی، ارائه و تایید تقویم برنامه های عملیاتی و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ و ارائه گزارش عملکرد در سال ۱۴۰۱ مجمع خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200