رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
  • کد خبر : 1783
  • مشاهده : 28 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : بسیج، همواره یار و یاور انقلاب و مردم بوده است
سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان:

بسیج، همواره یار و یاور انقلاب و مردم بوده است

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: تقویت و پشتیبانی از تشکیلات فرهنگی در سطح باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استان را در دستور کار داریم و بعضی از باشگاه‌های استان نیز در این زمینه فعالیت‌های خوبی را انجام داده‌اند یا در دست اقدام دارند.

به گزارش روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان؛ محسن سلاجقه در این دیدار با امین رجایی رئیس بسیج رسانه استان، که به مناسبت هفته بسیج و با حضور علیرضا دادگر دبیر و عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان سراسر استان به ویژه اصحاب رسانه، با اعلام اینکه هیئت فوتبال استان کرمان از هیئت هایست که با اقشار گوناگون در سنین مختلف سروکار دارد، بر انجام کار‌های فرهنگی در این هیئت تأکید و عنوان کرد: در فدراسیون فوتبال، کمیته‌ای با عنوان فرهنگی فعالیت می‌کند که این کمیته در بحث کار‌های فرهنگی فعال است.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان با بیان این که در حوزه مسائل فرهنگی یک سری برنامه فدراسیون ارائه می‌دهد و فعالیت‌هایی نیز در هیئت استان انجام می‌شود، اظهار داشت: مثلا هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از سوی فدراسیون فوتبال با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خان‌طومان و همچنین آقای محمود یاوری، سرمربی فقید تیم ملی برگزار شد که جا دارد همین جا از مدیران سازمان لیگ به جهت این نامگذاری ارزشمند، تشکر کنم.

او به بیان گزارشی از کار‌های فرهنگی انجام شده در هیئت فوتبال استان کرمان پرداخت و افزود: سال گذشته لیگ برتر استان کرمان با نام شهدای عرصه نظم و امنیت برگزار شد که این نمونه‌ای از کار‌های فرهنگی انجام شده است.

سلاجقه ادامه داد: مسائل فرهنگي در فوتبال به خاطر نوع مخاطبان و گستردگي كار از چنان اهميتي برخوردار است كه هرچه در اين زمينه سرمايه گذاري شود كافي نيست و همچنان به تداوم آن نياز مبرم است.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان اضافه کرد: تقویت و پشتیبانی از تشکیلات فرهنگی در سطح باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استان ، پیگیری و نظارت بر تشکیل و سازماندهی کانون هوادران باشگاه‌های فرهنگی ورزشی لیگ برتر و دسته یک ، لیگ فوتسال و فوتبال ساحلی  استان کرمان در بخش آقایان و بانوان به ویژه نظارت و ارزیابی دقیق نسبت به عملکرد فرهنگی آن‌ها و اعلام آن به فدراسیون، همچنین شناسایی و همکاری با نهادهای فرهنگی استان در توسعه فعالیت های فرهنگی در سطح باشگاه‌ها از جمله اهداف فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان خواهد بود که انشاالله با حمایت و دقت بیشتر باشگاه ها به این مهم دست پیدا کنیم.

سلاجقه با تبریک مجدد هفته بسیج و اشاره به این هفته بیان کرد: بسیج، درخت تنومندی است که همواره یار و یاور انقلاب و مردم بوده.

او تصریح کرد: بسیج در تمام عرصه‌ها و دوران توانسته خود را به خوبی نشان دهد که از جمله خدمات این حوزه می‌توان به فعالیتش در زمان سیل یا وضعیت فعلی اشاره کرد.

سلاجقه بیان داشت: در این شرایط حساس که ویروس کرونا جولان می‌دهد نقش بسیج خیلی حائز اهمیت است.

او از آمادگی هیئت فوتبال استان کرمان برای همکاری با رسانه‌ها در زمینه‌های مختلف خبر داد و افزود: در خصوص انجام کار‌های فرهنگی ورزشی مانند برگزاری تورنمنت ها، توزیع تجهیزات ورزشی و … متناسب با وظایفمان در نقاط کم برخوردار شهر آماده همکاری هستیم.

سلاجقه از برخی باشگاه‌های استان که در زمینه فرهنگی، فعالیت‌های خوبی را انجام داده‌اند یا در دست اقدام دارند، تشکر کرد.

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده توسط هیئت در حوزه فرهنگی ارائه داد.

در پایان این نشست با اهدای تابلوی سردار شهید “حاج قاسم سلیمانی” از رجایی رئیس بسیج رسانه استان کرمان به واسطه خدمات رسانه در بحث ورزش به ویژه فوتبال قدردانی شد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200