رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲
  • کد خبر : 8215
  • مشاهده : 15 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : برگزاری مرحله نخست استعدادیابی تیم ملی زیر 14 سال در استان کرمان

مرحله نخست استعدادیابی تیم ملی زیر 14 سال در مناطق شش گانه استان کرمان برگزار شد.

مرحله نخست استعداد یابی تیم ملی زیر 14 سال روز گذشته در مناطق شش گانه استان برگزار شد و استعدادیابان به ارزیابی و بررسی شرایط فنی شرکت کنندگان پرداختند.
منطقه یک
بر این اساس در منطقه یک که به شهرستان کرمان و حومه و شهرستان بردسیر اختصاص داشت، 240 شرکت کننده خود را به زمین فوتبال استانداری شهر کرمان رساندند تا در این مرحله از استعدادیابی شرکت کنند. آقایان حسین ذوالغیاث، یاشا خلیلی، روح اله صابری، رضا ترکزاده، حمید باقرپور به عنوان استعدادیاب مسئولیت نظارت و ارزیابی فنی منطقه یک را بر عهده داشتند و در نهایت 20 فوتبالیست از این جمع را به مرحله بعد استعدادیابی فراخواندند.

منطقه دو
بر روی نقشه استعدادیابی زیر 14 ساله ها منطقه دو به شهرستان های زرند، راور و کوهبنان اختصاص داشت که استعدادیابی این منطقه به میزبانی زرند برگزار شد. مسئولیت استعدادیابی در منطقه دو با آقایان هادی اکبری، عبدالحسین باصره، وحید محمدی و حسین عباس زاده بود و در نهایت 20 نفر به مرحله بعد اردوی استعدادیابی دعوت شدند.
منطقه سه
استعدادیابی در این مناطق به شهرستان های رفسنجان، انار و شهربابک اختصاص داشت و آقایان صادق نژاد باقری، محمد حسین نوری، روح اله کافی و ایمان فرحبخش مسئولیت استعدادیابی را برعهده داشتند. در این منطقه هم استعدادیابان در نهایت 20 نفر را به عنوان فوتبالیست شاخص و برگزیده به مرحله بعد فراخواندند.

منطقه چهار
این منطقه هم به شهرستان های سیرجان، بافت، رابر و ارزوئیه اختصاص داشت و آقایان رضا فتح آبادی، سید ضیا موسوی، رضا محمدی و الیاس نکونام در نهایت از بین شرکت کنندگان 15 فوتبالیست را به عنوان برگزیده به مرحله بعد این استعدادیابی فراخواندند.

منطقه پنج
استعدادیابی در این منطقه به صورت مجزا و در دو شهر جیرفت و منوجان برگزار شد. منوجانی ها میزبان استعدادهای قلعه گنج، فاریاب و کهنوج بودند و جیرفت هم میزبانی عنبرآبادی ها و رودبار جنوب را بر عهده داشت. آقایان زحمت کشان، شهداد نژاد ، رامین محمدی، خزایی، چاه خوزاده، داوند و حمید اسکندری مسئولیت استعدادیابی در این دو شهرستان را برعهده داشتند که درپایان 15 نفر را به مرحله بعد این اردو فراخواندند.

منطقه شش

استعدادیابی در این منطقه در دو شهرستان برگزار شد. در شهرستان بم و با نظارت آقایان شکرایی و قهاری 15 فوتبالیست نوجوان به مرحله بعد استعدادیابی دعوت شدند. همچنین در فهرج هم استعدادیابی با حضور فوتبالیست های نرماشیر و ریگان برگزار شد . آقایان چهاردانگی و پور جرجندی مسئولیت استعدادیابی این منطقه را برعهده داشتند و در پایان 15 استعداد را از بین نفرات به مرحله بعد استعداد یابی دعوت کردند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200