رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
  • کد خبر : 13092
  • مشاهده : 47 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : برگزاری جشن بزرگ روز کارگر و بیست‌وهشتمین سالروز تاسیس گروه صنعتی پویان

جشن بزرگ گرامیداشت روز کارگر و همچنین بیست‌وهشتمین سالروز تاسیس گروه صنعتی پویان با حضور مقامات ارشد، پرسنل و جمعی از مدیران برجسته استان کرمان برگزار شد.

به گزارش یزدان کرمان؛ به مناسبت گرامی‌داشت هفته کارگر و بیست‌وهشتمین سالروز تاسیس گروه صنعتی پویان جشنی با حضور مقامات ارشد این گروه صنعتی، مدیران و پرسنل شرکت‌های تابعه و همچنین محمدعلی توحیدی فرماندار سابق کرمان، امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، حسن امیری دبیر و حامد بدرآبادی رییس کمیسیون اقتصادی اتاق بازرگانی و همچنین سعید نجفی‌زاده معاون اداری و پشتیبانی ارشاد استان در خط تولید شرکت شکوفا صنعت پویا با اجرای برنامه‌های متنوعی برگزار شد و لحظات مفرحی را برای پرسنل این مجموعه رقم زد.

در ابتدای این مراسم حسین بیدختی قائم مقام شرکت شکوفا صنعت پویا و محسن پویان مدیر دفتر طراحی و مهندسی این شرکت به سخنرانی پرداختند و ضمن خوشامدگویی به مدعوین و همچنین تبریک روز کارگر و سالروز تاسیس گروه صنعتی پویان، در رابطه با فعالیت، مسیر طی شده و همچنین چشم‌انداز این گروه صنعتی توضیحاتی را ارائه دادند.

در ادامه نیز توحیدی، امیری و حسن‌زاده با حضور در پشت تریبون این فرصت را مغتنم شمردند و ضمن تبریک مناسبت‌های مذکور، لب به تمجید از فعالیت‌های مستمر، موفق و تاثیرگذار این گروه صنعتی طی قریب به ۳ دهه گشودند و از این مجموعه به عنوان یکی از افتخارات استان یاد کردند.

بریدن کیک ۲۸ سالگی گروه صنعتی پویان طی آیینی با حضور محمدرضا پویان، محمدعلی پویان و حسین پویان بنیان‌گذاران این مجموعه، قرعه‌کشی و اهدای جوایز و برگزاری چند بازی جذاب رقابتی میان پرسنل داوطلب، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

شایان ذکر است که علیرضا پویان و رضا روزخوش از دیگر پایه‌گذاران این مجموعه بدلیل مسائل کاری، در این جشن حضور نداشتند‌.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200