رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹
  • کد خبر : 12583
  • مشاهده : 101 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : برنامه ورزشی دهه فجر در مرکز آموزش شهید باهنر فراجا
به همت ستاد امر به معروف استان و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان برگزار شد

برنامه ورزشی دهه فجر در مرکز آموزش شهید باهنر فراجا

به همت ستاد امر به معروف استان و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان برنامه ورزشی دهه فجر در مرکز آموزش شهید باهنر فراجا برگزار شد.

به گزارش یزدان کرمان، این برنامه در روز شنبه مورخه ۱۴ بهمن ماه و به مناسبت دهه فجر با حضور سرهنگ غیاثوند جانشین مرکز آموزش شهید باهنر، سرهنگ حسینی کارمند وابسته مرکز آموزش، آقایان شجاع حیدری دبیر، صفری معاونت قضایی و اکبری نماینده تربیت بدنی ستاد امر به معروف استان و نماینده هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان، آقایان صفرزاده دبیر و مربی ورزش روزانه، عباسپور و کمالی از مربیان ورزش روزانه انجام گرفت.

سرهنگ غیاثوند ضمن خوش آمدگویی به مسئولین و ابراز خرسندی از برگزاری این برنامه ورزشی عنوان کرد، داشتن روحیه ورزشی که موجب شادابی و نشاط پرسنل کادر و وظیفه و در نتیجه موجب ارتقای عملکرد پرسنل در حوزه ی شغلی و آمو زشی می شود و همکاری مرکز آموزش با ستاد امر به معروف استان و هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان تداوم خواهد داشت

آقای شجاع حیدری ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری برنامه های ورزشی عنوان کرد اجرای برنامه ها در مرکز آموزش از دو جهت قابل تامل و اجرا می باشد:
1- امر به ورزش امر به معروف است و بایستی بستری فراهم سازد که ایجاد انگیزه نسبت به این ورزش همراه با ارزش باشد.
2_ حضور این جمعیت جوان در لباس مقدس سربازی و در جهت خودسازی و خدمت به حکومت و نظام اسلامی به عنوان سرباز اسلام از بهترین معروفات است.

دکتر صفری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر عنوان داشتند سربازان حافظ آرامش، آسایش و امنیت مردم خواهند بود و سربازان به اذن خداوند دژ محکمی هستند برای مردمی که در این سرزمین زندگی می کنند، زینت بخش ولایت و امن کننده راه ها هستند و هیچ رایتی در هیچ جامعه ای بدون وجود سربازان اسلام نمی تواند قوام ایجاد کند.
ایشان ادامه دادند بنا بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تمامی پرسنل کادر و وظیفه باید از دستور فرماندهان اطاعت کنند تا موفقیت و پیروزی سربازان اسلام در تمامی عرصه های امنیتی، آرامشی و آسایشی فراهم شود.
و در پایان افزودند همه ما باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم و اگر احدی از همرزم یا دوستانمان کار زشت یا منکری انجام داد با بیانی دوستانه و مهربانانه به او تذکر داده و دعوت به معروف کنیم.

سعید اکبری عنوان داشت جشنواره ورزشی امروز در رشته های ورزش صبحگاهی و داژبال برای آمار جمعیتی ۲۱۰۰ نفر از پرسنل کادر و وظیفه مرکز آموزش انجام گرفت که برگزاری ورزش صبحگاهی با این آمار جمعیتی و نظم حاکم در کشور بی سابقه بوده است و این گونه جشنواره ها به صورت مداوم و در جهت نشاط و شادابی جمعی صورت می پذیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200