رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
  • کد خبر : 9298
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : برای کسب سهمیه پارالمپیک فرانسه نیاز به حمایت داریم
«سینا منشازاده» عضو تیم ملی تیراندازی با کمان؛

برای کسب سهمیه پارالمپیک فرانسه نیاز به حمایت داریم

‌‌‌‌هادی کاربخش

این هفته یادی کردیم از علی سینا منشازاده ورزشکار کرمانی و عضو تیم ملی پاراتیراندازی باکمان جمهوری اسلامی‌ایران که از سال ۹۵ تاکنون افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد. سینا که به دلیل سقوط از ارتفاع و مشکل ضایعه نخاعی مجبور به همدمی‌با ویلچر شده هم اکنون کارمند توزیع برق کرمان می‌باشد.

از مقام‌هایتان بگوید؟
چندین مقام قهرمانی و نایب قهرمانی کشوری در مسابقات قهرمانی کشور بین افراد سالم این رشته دارم و مقام‌های جهانی بدست آورده که در زیر به بعضی از موارد اشاره می‌کنم؛
۱.تیرماه سال ۹۶ مسابقات جهانی جمهوری چک یک مدال طلا و یک نقره
۲. شهریور سال۹۶ دو مدال نقره از مسابقات قهرمانی جهان چین
۳. مرداد سال ۹۷ مدال نقره از مسابقات جهانی جمهوری چک
۴. خرداد سال ۹۸ مدال طلا و کسب سهمیه پاراالمپیک ۲۰۲۰ قهرمانی جهان هلند
۵. تیر سال۱۴۰۰ مدال برنز قهرمانی جهان چک
۶. مرداد ۱۴۰۱ مدال طلا و مدال برنز از مسابقات کشورهای اسلامی
و همچنین سابقه حضور در بازی‌های آسیای ۲۰۱۸ و پارالمپیک۲۰۲۰ را دارم و هم اکنون در حال تمرین برای کسب سهمیه پاراامپیک ۲۰۲۴ پاریس هستم.
از علاقه به ورزش و بخصوص تیراندازی با کمان بگوید؟
با پیگیری خواهرم از سال ۸۷ وارد این رشته شدم و از سال ۹۴ بطور جدی در رشته کامپوند به کار خودم ادامه دادم. این رشته تنها رشته ای هست که معلولین با ورزشکارهای سالم این رشته می‌توانند رقابت کنند و نیاز به تمرکز و هماهنگی عصب و عضله بالایی دارد که برای من بسیار جذاب است.
چه محدودیت‌های دارید؟
چون تمامی‌تجهیزات ما در این رشته با دلار خرید و فروش می‌شود و از کشور آمریکا میاد و من هم اسپانسر قوی ندارم. با وجود اینکه سال گذشته باشگاه مس حمایت اندکی ازمن داشت اما اصلا نتوانست هزینه‌ها را پوشش دهد و از نظر زمان و مالی دچار محدودیت می‌شوم. ضمن اینکه متاسفانه محیط و شرایط خیلی مناسبی در کرمان برای تمرین تیراندازی وجود ندارد.
آیا شرکت توزیع برق شمال استان کرمان حمایت خوبی از شما دارد؟
دکتر سلیمانی مدیر عامل محترم شرکت به بنده لطف دارن و خوشبختانه ورزشی هم هستند و همیشه با مرخصی‌های بنده برای حضور در اردو موافقت می‌کنند.
حرف آخر؟
باید گفت برای موفقیت در این رشته مخصوصا سال آینده که سال مهمی‌هست برای تعویض کمان و بروزرساتی تجهیزات از طرف شرکت توزیع و ورزش و جوانان نیاز به حمایت دارم و در نهایت باید تشکر کنم از آقای سلیمانی مدیر عامل بزرگوار برق کرمان و خانوادم و بخصوص همسرم که از لحاظ عاطفی بزرگترین حامی‌من هستند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200