رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
  • کد خبر : 6723
  • مشاهده : 9 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : بازگشت آرمان گهر به کورس صعود
شمس آذر قزوین 1 آرمان گهر سیرجان 3

بازگشت آرمان گهر به کورس صعود

شاگردان قاسم شهبا موفق شدند در دیداری خارج از خانه حریف خود را شکست بدهند و بعد از 2 باخت متوالی، مجدداً به روند خوب خود بازگردند.

تقابل شمس آذر قزوین و آرمان‌گهر سیرجان یکی از مسابقات هفته چهاردهم لیگ یک را شکل می‌داد، جایی که 2 تیم بعد از 2 هفته ناکامی در کسب پیروزی با انگیزه‌های متفاوت بودند؛ شمس‌آذری ها هدف‌شان رسیدن به میانه‌های جدول بود و در مقابل آرمان‌گهر برای بازگشت به کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر به قزوین سفر کرده بود.

شاگردان شهبا توانستند در این بازی بیرون از خانه، به خوبی در نیمه نخست مالکیت توپ و میدان را در اختیار بگیرند و بعد از خلق چند موقعیت گلزنی، سرانجام کمال‌الدین نیک‌خوی مدافع چپ آرمان‌گهر موفق به گلزنی برای تیمش شد تا آن‌ها نیمه نخست را با پیروزی به رختکن بروند.

سیرجانی‌ها برای دفاع از 3 امتیاز کسب شده در بیرون از خانه در نیمه دوم به میدان آمدند و البته در تلاش برای رسیدن به گل‌های بیشتر بودند؛ در مقابل شاگردان پژواک کرمپور برای فرار از تحمل ششمین شکست فصل، خود را به آب و آتش زدند تا بتوانند دروازه آرمان‌گهر را فرو بریزند و از این بازی خانگی دست خالی خارج نشوند.

در دقیقه 75 امیر محمودآبادی روی یک ضدحمله عالی توانست گل دوم را برای آرمان‌گهر به ثمر برساند تا خیال شاگردان شهبا از پیروزی آسوده شود؛ در ادامه وحید نعمتی در دقیقه 80 یکی از گل‌های خورده را برای شمس آذر جبران کرد تا دقایق پایانی در اوج هیجان دنبال شود. در حالی‌که قزوینی‌ها به دنبال گل تساوی بودند اما مرتضی نگهداری در اوقات تلف شده گل سوم را برای آرمان‌گهر زد و پیروزی تیمش را تثبیت کرد تا شاگردان شهبا با یک برتری پرگل به خانه بازگردند.

با این پیروزی خارج از خانه، آرمان‌گهر سیرجان بعد از 2 هفته شکست متوالی، مجدداً پیروزی‌های خود را از سر گرفت و توانست با این 3 امتیاز، در جدول رده‌بندی لیگ یک 24 امتیازی شود و به رتبه پنجم صعود کند؛ در مقابل شمس آذر 14 امتیازی ماند و با 2 پله سقوط، در جایگاه چهاردهم جدول ایستاد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200