رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
  • چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
  • کد خبر : 6982
  • مشاهده : 24 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : بازهم پنالتی مس کرمان سوخت
مس کرمان 0-0 خیبر خرم آباد

بازهم پنالتی مس کرمان سوخت

در آخرین بازی نیم فصل اول رقابت های لیگ یک، اتفاق مشابه بازی هفته قبل برای مس کرمان رخ داد و بازهم داوران از اعلام یک پنالتی واضح به سود مس چشم پوشی کردند تا دیدار تیم های مس کرمان و خیبر خرم آباد با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته هفدهم رقابت های لیگ یک مس در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان خیبر خرم آباد بود که با ترکیب آرمان شهدادنژاد، مهیار زحمتکش، عیسی پرتو، میلاد خدایی، جلال عبدی، عارف زینلی، احمد نصیری، میلاد پورصفشکن، میلاد صارمی، امین کاظمیان و مهرداد آوخ به میدان رفت.

بازی دو تیم به واسطه شرایط آن ها در جدول در اوج حساسیت آغاز شد اما از همان ابتدا میل به پیروزی در تیم مس کرمان مشهود بود.

پس از اینکه داور مسابقه با رفتار خود در دقیقه 3 بازی جو نیمکت مس کرمان را ملتهب کرد، در دقیقه 7 بازی و در حالی که مدافع تیم خیبر به وضوح پای آوخ را در درون محوطه جریمه با ضربه زد که داور در کمال تعجب پنالتی مس کرمان را اعلام نکرد تا اتفاق مشابه هفته قبل برای این تیم این بار با تصمیم موعود بنیادی فر تکرار شود.

بازی دو تیم سرعت بسیار بالایی داشت و در 25 دقیقه ابتدایی نیمه اول دو تیم بارها دروازه یکدیگر را تهدید کردند که حملات خطرناک مس کرمان با دو موقعیت جدی تیم خیبر همراه بود که شهدادنژاد عالی دروازه مس را نجات داد.

در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت در نیمه دوم هم تب و تاب مس کرمان برای زدن گل بیشتر بود و موقعیت های گل و حملات مس کرمان به مراتب بیشتر از حریف بود.

در دقیقه 67 سامان تورانیان به جای پورصفشکن و در دقیقه 70 محمد صبوری به جای زینلی برای مس به میدان امدند تا مس کرمان همچنان به حملات خود ادامه دهد.

مس کرمان موقعیت های بسیار عالی برای گلزنی داشت اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را به عمل نمی آورد تا مزد بازی برتر خود را در این مسابقه بگیرد.

در دقیقه 80 بازی امید پورقنبریو امیز طاهر به جای نصیری و صارمی برای مس کرمان به زمین آمدند تا همچنان فشار حملات مس کرمان ادامه داشته باشد اما آخرین موقعیت های گل مس کرمان که به شدت خطرناک هم بودند ره به جایی نبرد تا در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نهایت در بازی که یک پنالتی واضح مس کرمان با تصمیم داور سوخت مس کرمان و خیبر به تساوی بدون گل رضایت دادند تا هر دو تیم در جدول رقابت ها 33 امتیازی شوند و با قرار گرفتن در رده های دوم و سوم جدول به تعطیلات نیم فصل بروند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200