رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
  • کد خبر : 13023
  • مشاهده : 22 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : بازدید رئیس فدراسیون از اردوی تیم ملی فوتسال کمتر از ۲۱ سال ناشنوایان

 مصطفی نکو لعل آزاد رییس فدراسیون از اردوی تیم ملی فوتسال کمتر از ۲۱ ناشنوایان که به میزبانی استان کرمان در حال برگزاری است دیدار و گفتگو کرد

به گزارش یزدان کرمان، مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان به همراه عليرضا بسیح سرپرست امور دبیری فدراسیون، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، بخشی مدیر تربیت بدنی کارکنان مس سرچشمه، دامغانی رئیس اداری ورزش و جوانان شهرستان کرمان، حجت الاسلام‌ عرب رییس هیات ناشنوایان استان کرمان، رویگر رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان و دبیر هیئت و محمودی‌نیا رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان این شهرستان از اردوی تیم ملی فوتسال کمتر از ۲۱ سال ناشنوایان، جهت شرکت در دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ قزاقستان که به میزبانی استان کرمان در شهر مس سرچشمه در حال برگزاری است بازدید کرد.

مصطفی نکو لعل آزاد رئیس فدراسیون در حاشیه این بازدید از میزبانی تربیت بدنی مس سرچشمه قدردانی کرد و خطاب به فوتسالیست های ملی پوش ناشنوا گفت: شما پایه تیم فوتسال بزرگسالان هستید و ان شاءالله ظرف یکی دو سال آینده جزو بازیکنان تیم ملی بزرگسال خواهید بود.

وی به پتانسیل هیئت ورزش های ناشنوایان استان و در مجموع ظرفیت های استان کرمان به ویژه امکانات ورزشی آن اشاره کرد و افزود: استان کرمان پتانسیل این را دارد تا میزبان یکی دو رشته ی بازی‌های آسیایی که مهر ماه برگزار می‌شود، باشد و حتی این پتانسیل را دارد که یک المپیاد ورزشی کشوری برگزار کند

نکو لعل آزاد، ضمن گفتگو با کادر فنی و فوتسالیست های ناشنوای حاضر در اردو، در جریان روند تمرینات قرار گرفت و شرایط تمرینات آنها در استان‌ را پیگیری کرد.

اقای بسیح سرپرست دبیری فدراسیون گفت : بازیکنان ملی پوش باید الگو ورزشی و اخلاقی بین جامعه ناشنوایان باشند و با تعامل و کمک به هیئت ها و فدراسیون مایه پیشرفت ورزش ناشنوایان باشند.

حجت الاسلام عرب رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان نیز به توصیفی از امام صادق علیه السلام در خصوص ناشنوایان پرداخت و گفت: ایشان در این فرمایش ناشنوایان را افرادی می دانند که از نعمت محاوره محرومند، در اجتماع مانند افراد غایب هستند و اخبار به درستی به آن ها نمی‌رسد.

وی افزود: باید این فرمایش امام صادق علیه السلام را در بحث ورزش مد نظر قرار دهیم و کاری کنیم ناشنوایان بیشتر در اجتماع باشند و دیده شوند.
اقایان یوسفی مدیر فنی و صانعی سرمربی تیم ملی نیز گزارشی فنی از تیم ملی زیر ۲۱ سال بیان کردند.

نصیری کاپیتان تیم ملی زیر ۲۱ سال ناشنوایان ایران نیز با زبان اشاره ضمن قدردانی از چهار میزبانی استان کرمان، ابراز امیدواری کرد، با قهرمانی بتوانند جواب همه این زحمات را بدهند.

در حاشیه این مراسم حکم ریاست جناب اقای محمود محمودی نیا بعنوان ریاست هیئت ورزش های ناشنویان رفسنجان توسط رییس فدراسیون اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200