رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
به میزبانی هیات ورزش های همگانی استان کرمان برگزار شد

اولین دوره مربیگری تخصصی تندرستی در کشور

هیات ورزش های همگانی استان کرمان اولین دوره مربیگری تخصصی تندرستی سراسر کشوری را به میزبانی کرمان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار کرد.

به گزارش یزدان کرمان، حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان در رابطه با برگزاری این دوره گفت: این دوره تخصصی با مدرسی استاد امیر جعفری رئیس انجمن تندرستی فدراسیون همگانی و رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان به مدت ۶ روز که ۳ روز مجازی و ۳ روز حضوری با حضور ۳۰ شرکت کننده از سراسر کشور برگزار شد.

حمید شیردل برگزاری این دوره تخصصی را با اهمیت دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه با وضعیت نامطلوب کیفیت زندگی مواجه هستیم لذا مربیان این دوره با سرفصل های علمی و کاربردی حفظ سلامتی و بهبود کیفیت زندگی آشنا شدند.

 

وی سیاست هیات ورزش های همگانی استان کرمان در حوزه آموزش را برگزاری دوره های مربیگری متعدد تخصصی و تربیت مربیان با دانش با بنیه علمی قوی و به روز در حفظ بهبود سلامتی و تندرستی آحاد مردم جامعه عنوان کرد.

شیردل خاطر نشان ساخت: نحوه ارزیابی وضعیت زندگی و شغل،طراحی تمرین متناسب با وضعیت شغلی، روش های نوین تمرینی، تمرین با وزن بدن، تمرین در محیط کار و تمرین در منزل از جمله سرفصل های اصلی این دوره مربیگری تخصصی ورزشی بودند.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200