رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May
به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(ع) برگزار شد

اولین جشنواره فریزبی در پارک مادر

به همت کمیته فریزبی هیات ورزش های همگانی استان کرمان با هدف گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) جشنواره فریزبی به منظور معرفی این ورزش مفرح و مهیج مورخ چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه با حضور آقایان شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان، اکبری و صالح نیا رئیس و دبیر فریزبی استان در پارک مادر شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش یزدان کرمان، حمید شیردل دبیر هیات همگانی استان کرمان در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: یکی از اولویت های هیات ورزش های همگانی استان کرمان برگزاری جشنواره ها و مسابقات در مناسبت های ملی و مذهبی می باشد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه داریم مناسبت های ملی و مذهبی را گرامی بداریم، افزود: برگزاری جشنواره ها و مسابقات در گرامیداشت مناسبت ها موجب تعمیق و ترویج مسائل هویت دینی و هویت اجتماعی به ویژه در قشر نوجوان و جوان خواهد شد.

شیردل از سعید اکبری قدردانی کرد و گفت: برگزاری جشنواره های ورزشی خصوصا در پارک ها و فضاهای با جمعیت بالا موجب آشنایی مردم با رشته های ورزشی پر طرفدار و مشارکت آنان در ورزش خواهد شد.

وی با اعلام اینکه جلب مشارکت مردم در ورزش از اهداف اصلی هیات ورزش های همگانی می باشد، تصریح کرد: در هدف افزایش جلب مشارکت مردم به ورزش که بهبود وضعیت سلامتی و تندرستی در جامعه را نیز به دنبال دارد، کشف استعدادهای ورزشی را نیز به ارمغان‌خواهد آورد.

سعید اکبری رئیس فریزبی استان بیان داشت: کمیته فریزبی هیات ورزش های همگانی استان کرمان جزو کمیته های برتر کشور می باشد و به زودی تیم فریزبی استان‌ کرمان به اولین دوره مسابقات مینی ساحلی فریزبی به بوشهر اعزام خواهد شد.

اکبری افزود: وقتی جشنواره و مسابقه در پارک ها و فضاهایی که مردم هستند برگزار می کنیم طیف علاقمندان هم در ورزش مشارکت می کنند و با توجه به علاقمندیشان جزو ورزشکاران این رشته می شوند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های هیات ورزش های همگانی در برگزاری این جشنواره، افزود: برگزاری متعدد این جشنواره ها کمک شایانی به بعد همگانی، استعدادیابی و قهرمانی این رشته ورزشی خواهد داشت.

این جشنواره با استقبال بی نظیر مردم روبه رو شد که پس از آموزش و تمرین فریزبی، در پایان مسابقه دیسکاتن در بخش آقایان، دقت در بخش بانوان و مسافت در بخش نونهالان برگزار و به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد.

•روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان کرمان•

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200