رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۴
  • کد خبر : 1760
  • مشاهده : 27 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : اولویت سلامت ورزشکاران است
«مرتضی بلوردی» رییس هیات انجمن های ورزشی استان کرمان:

اولویت سلامت ورزشکاران است

نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان به همراه رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان کرمان در فرودگاه‌ کرمان جهت برنامه ریزی و همکاری برای توسعه ورزش‌های هوایی برگزار شد.

در این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، دبیر کمیته ورزش‌های هوایی استان کرمان، رییس هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان کرمان حضور داشتند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تمکین ورزشکاران کمیته ورزش‌های هوایی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان و کمیته ورزش‌های هوایی هیات انجمن‌های ورزشی استان کرمان به لحاظ امنیت و سلامت ورزشکاران و همکاری با یگان‌های امنیتی استان و شهرستان کرمان خواهد بود.
میثم پاریزی افزود: با گذشت و تواضع و عقلانیت تصمیمی باید بگیرید که دغدغه خانواده‌های ورزشکاران و مسئولین را هم مدنظر گرفته تا اتفاق ناگوار صورت نگیرد.
بلوردی در ادامه افزود: با برشمردن اولویت کمک به ورزشکاران برای حفظ سلامتی آنها افزود: توسعه هوانوردی و ورزش‌های هوایی با استفاده از پناسیل‌های فرودگاه افشید محقق خواهد شد.
رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان کرمان گفت: رعایت مساپل امنیتی و انتظامی و همکاری با مدافعان امنیت مرز و بوم کشور عزیزمان و به همراه آن لذت بردن از پرواز مفرح و شاد رشته‌های هوایی از قدیم آرزوی همه بوده است.
مرتضی بلوردی افزود: امنیت بالا موجب جلوگیری از حوادث و اتفاقات ناگوار احتمالی خواهد شد.
در ادامه رییس هیات انجمن‌های شهرستان کرمان افزود: برنامه ریزی و تقویم مناسب و اطلاع رسانی مهم برای جذب ورزشکاران مستعد و علاقمند در سطح شهرستان بخوبی انجام می شود.
محمد حسین میرزایی گفت: بهره مندی از پتانسیل‌های فرودگاه خصوصی آفشید به لحاظ ایمنی و استاندارد موجب شده این فرودگاه در اولویت ورزشکاران شهرستان کرمان قرار بگیرد.
وی بر رعایت قانون که از اولویت‌های قابل توجه در کمیته ورزش‌های هوایی شهرستان کرمان است، تاکید کرد.
سید مرتضی حسینی نسب رییس کمیته ورزش‌های هوایی استان افزود: مهیا کردن یک عمر لذت پرواز برای هزار نفر با رعایت قوانین محقق خواهد شد و این لذت صد چندان کام خانواده‌ها و ورزشکاران را شیرین خواهد کرد و از اتفاقات ناگوار جلوگیری خواهد شد.
مرتضی ابوالحسنی دبیر کمیته ورزش‌های هوایی استان ضمن درخواست تشکیل جلسه کار گروه پروازی با آقای ایرانمنش مدیر و مالک فرودگاه آفشید افزود: از مسئولین استان تقاضا دارم از ورزشکاران مستعد ورزش‌های هوایی حمایت ویژه ای را انجام دهند.
لازم به ذکر است سید مرتضی حسینی نسب مدیر عامل شرکت حقوقی عدل گستران کریمان سبز هستند که این برای ورزشکاران هیات انجمن‌های ورزشی استان کرمان یک اتفاق خوب می باشد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200