رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
  • کد خبر : 11433
  • مشاهده : 25 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : انعقاد تفاهم نامه همکاری بین هیأت‌های وزنه‌برداری و ورزش‌های دانش‌آموزی

در راستای ارتقای جایگاه ورزش وزنه‌برداری در استان کرمان در نشستی که با حضور معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و همچنین معاون ورزش بانوان و رؤسا و اعضای دو هیأت وزنه‌برداری و ورزش‌های دانش‌آموزی استان کرمان برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری بین دو هیأت مذکور منعقد گردید.

در ابتدای این نشست حجت سلطانی رئيس هیأت وزنه‌برداری استان کرمان گفت: رشته وزنه‌برداری نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته و کسب مدال در تمام رده‌های سنی آقایان و بانوان در سال جاری نشانگر این موضوع است وی با اشاره به کسب مقام سوم تیمی دختران در المپیاد استعدادهای برتر کشور که برای اولین بار در تاريخ وزنه‌برداری استان روی داد و همچنین قرار گرفتن در جایگاه چهارمی تیمی بخش پسران این المپیاد را نشان از وجود استعدادهای بسیار در این رشته المپیکی در استان کرمان دانست.
وی افزود برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری از اولویت‌های این هیأت است زیرا که افزایش تعداد مربیان از ابزارها و شاخص‌های اصلی توسعه این ورزش است.
سلطانی در ادامه گفت: معلمان ورزش نقش بسیار زیادی در رشد و ارتقای رشته‌های ورزشی دارند و هیأت وزنه‌برداری از این ظرفیت بزرگ اسفاده خواهد کرد و اعلان آمادگی کرد که هیأت وزنه‌برداری استان کرمان آمادگی برگزاری دوره‌های دانش افزایی و مربیگری برای معلمان علاقمند به وزنه‌برداری را دارد.

هادی ابراهیمی رئیس هیات ورزش های دانش آموزی استان در این مراسم گفت:هیات وزنه برداری نقطه اوج و تعالی این رشته ورزشی را به خوبی شناخته است که همانا اهمیت دادن به ورزش دانش آموزی است زیرا این همان نقطه عطفی است که جهت اعتلای همه رشته های ورزشی بایستی مد نظر قرار گیرد لذا با انقعاد این تفاهم نامه، دو هیات با برنامه ریزی و خارج از سلایق شخصی با هم افزایی باعث رشد و تعالی این رشته ورزشی خواهند شد.
ابراهیمی درادامه گفت ۶شهرستان بم، جیرفت، زرند، کهنوج، رفسنجان، سیرجان و نواحی یک و دو شهرستان کرمان به عنوان سرقطب های ورزشی در هیات ورزش های دانش آموزی هستند که باید اولویت قراربگیرند و هیات وزنه برداری در هرکدام که فعال نیست،فعال شود

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200