رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
  • کد خبر : 12384
  • مشاهده : 64 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : انجمن ها و موسسات خیریه بازوان بهزیستی هستند
مدیرکل بهزیستی استان کرمان در بازدید از موسسه نگاه آفتاب مهر کرمان :

انجمن ها و موسسات خیریه بازوان بهزیستی هستند

علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با همراهی احمد شفیعی معاون امور توانبخشی این اداره کل ، از مجموعه موسسه نگاه آفتاب مهر کرمان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش یزدان کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علیرضا وحید زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با همراهی احمد شفیعی معاون امور توانبخشی از مجموعه موسسه نگاه آفتاب مهر کرمان حامی نابینایان و کم بینایان، بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید مدیرکل بهزیستی استان کرمان و همراهان با بخشهای مختلف این مجتمع از جمله کلاسهای آموزشی ، تالار اجتماعات ، کارگاه های حرفه آموزی ، سالن تشریفات ، اتاق تاریک ، استودیوی ضبط صدا ، مجموعه چشم پزشکی ، مجموعه اداری ، سوئیت های اقامتی ، کتابخانه و…آشنا گردیدند.
در ادامه نیز مدیرکل و معاون امور توانبخشی بهزیستی استان با شرکت در نشستی با حضور علی اکبر حقدوست مدیرعامل این مجموعه و اعضای هیئت مدیره آن به بررسی راه های همکاری و تعامل با یکدیگر از جمله ارائه خدمات به جامعه هدف ، برگزاری همایشها ،سمینار ها و کارگاه های آموزشی و… پرداخته و توصیه ها و راهکارهای قانونی جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف این موسسه را ارائه نمودند.
در این نشست همچنین علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه انجمن ها و تشکلهای خیریه حامی افراد دارای معلولیت بازوان بهزیستی هستند گفت : برای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به جامعه هدف و همچنین هویت بخشیدن به مراکزخیریه و انجمن ها مقرر شده که خدمات بهزیستی از طریق این موسسه ها به جامعه هدف ارائه شود و بدین ترتیب همه اعضا می توانند از این خدمات بهره مند شوند .
احمد شفیعی معاون امور توانبخشی بهزیستی استان کرمان نیز در این نشست گفت : بسیاری ازافراد دارای معلولیت از خدمات بهزیستی اطلاعی ندارند و از سویی نیز بدلیل ارتباط ضعیف این عزیزان با بهزیستی؛ نیازها و خواسته های تخصصی آنهابه اطلاع ما نمی رسد و وجود این موسسات و انجمنها باعث بر طرف شدن این معضل می گردد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200