رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
  • کد خبر : 1102
  • مشاهده : 14 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : انجام 429 عملیات و نجات 70 نفر در شهریورماه توسط آتش‌نشانان
‍ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمان خبر داد:

انجام 429 عملیات و نجات 70 نفر در شهریورماه توسط آتش‌نشانان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انجام 429 عملیات و نجات جان 70 نفر توسط آتش‌نشانان کرمان در شهریورماه سال‌جاری خبر داد.

 

به گزارش  مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رضا میرزایی با اشاره به کاهش 12 درصدی  حوادث در شهریور  نسبت به ماه قبل افزود: در شهریورماه امسال، 162 مورد عملیات اطفای حریق و 267 مورد عملیات امدادونجات توسط آتش‌نشانان انجام شده است.

وی ادامه داد: در مدت‌زمان یادشده در مجموع 162 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاد که 19 مورد مربوط به منازل مسکونی، 63 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 31 مورد مربوط به وسایل نقلیه، هفت مورد مربوط به مراکز تجاری، 25 مورد مربوط به جنگل‌ها و درختان، هفت مورد مربوط به مراکز اداری و تأسیسات شهری و دو مورد مربوط به مراکز صنعتی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: از میان 267 مورد عملیات امداد و نجاتی که در شهریورماه توسط آتش‌نشانان کرمانی انجام شد، بیشترین آمار با 87 مورد مربوط به زنده‌گیری مارهای سمی و خطرناک بوده است.

میرزایی افزود: 42 مورد عملیات امداد و نجات در شهریورماه مربوط به زنده‌گیری حیوانات خطرناک، 25 مورد چیدن حلقه و قفل، 9 مورد امداد آسانسور، هشت مورد امداد تصادفات خودرویی و نجات مصدومان محبوس‌شده، 2 مورد امداد و نجات از کوه و بلندی، 69 مورد مربوط به لانه‌سازی زنبورها در محیط منازل مسکونی و مابقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.

وی بیان کرد: در مجموع این عملیات‌ها 70 نفر از شهروندان نجات یافتند و 6 نفر مصدوم شدند، که مصدومان در حوادثی نظیر تصادفات و سقوط از ارتفاع دچار  مصدومیت شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: در شهریور سال جاری به درخواست شهروندان 95 مورد مشاورۀ ایمنی ارایه شده است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200