رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May
  • چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
  • کد خبر : 4755
  • مشاهده : 13 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : انجام ۴٠٩ عملیات و نجات ١٠۵ نفر در تیرماه سال‌جاری
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد

انجام ۴٠٩ عملیات و نجات ١٠۵ نفر در تیرماه سال‌جاری

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از انجام ۴٠٩ عملیات توسط نیروهای این سازمان و نجات جان ١٠۵ نفر از شهروندان توسط آتش‌نشانان در تیرماه امسال در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، رضا میرزایی با اشاره به کاهش نسبی حوادث آتش‌سوزی در تیرماه امسال نسبت به ماه قبل، افزود: در تیرماه امسال، ١٧٧ عملیات اطفای حریق و ٢٣٢ عملیات امدادونجات توسط آتش‌نشانان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ١٧٧ حادثۀ حریق در تیرماه، ٣٩ مورد مربوط به منازل مسکونی، ٨١ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی،  ١٧ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ١٢ مورد مربوط به مراکز تجاری، ١۵ مورد مربوط به جنگل و درختان، هشت مورد مربوط به تأسیسات شهری، چهار مورد مربوط به مراکز اداری و یک مورد مربوط به مراکز صنعتی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: از مجموع ٢٣٢ عملیات امدادونجات در مدت‌زمان یادشده، بیشترین حوادث با ٩٣ مورد مربوط به زنده‌گیری مارهای سمی و خطرناک بوده است.

میرزایی یادآور شد: همچنین ٣٣ مورد مربوط به زنده‌گیری حیوانات خطرناک، ٣٣ مورد چیدن حلقه و قفل، ١٨ مورد امداد آسانسور، ٩ مورد امداد تصادفات خودرویی، دو مورد امدادونجات از کوه و بلندی و یک مورد امدادونجات سقوط در چاه و مابقی مربوط به سایر موارد بوده است.

وی ادامه داد: در مجموع این عملیات‌ها، ١٠۵ نفر از شهروندان نجات یافتند و ١٨ نفر در حوادثی نظیر تصادفات و سقوط، مجروح شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: در تیرماه سال‌جاری همچنین به درخواست شهروندان، ۴١ مورد بازدید ایمنی و ٨۵ مورد مشاوره ایمنی انجام شده است.

میرزایی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، از شهروندان خواست نکات ایمنی و پیشگیری را در منزل بیشتر مورد توجه قرار دهند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200