رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
  • کد خبر : 7320
  • مشاهده : 12 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : انجام خدمات رایگان ناباروری طی تفاهم نامه با مراکز ناباروری
فرمانده قرارگاه انصار نیروی زمینی ارتش؛

انجام خدمات رایگان ناباروری طی تفاهم نامه با مراکز ناباروری

فرمانده قرارگاه انصار نیروی زمینی ارتش گفت: طی تفاهم نامه با مراکز ناباروری، تمام خدمات این حوزه بصورت رایگان انجام شد که در سال گذشته حدود ۱۳۰ نفر صاحب فرزند و در سال جاری ۱۴۲ خانوار صاحب فرزند شدند.

امیر سرتیپ دوم حمیدرضا سلمانی فرمانده قرارگاه انصار و سپهر نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از متولیان لبیک ۲۴ ارتش در قالب طرح انصار با حضور فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق کشور و همزمان در استان‌های شرقی و قرارگاه‌های جنوب شرق در استان سیستان و بلوچستان در محل تالار صدف اظهار داشت؛ در اجرای تدابیر ارزشمند فرماندهی کل آجا و تدابیر و رهنمودهای فرماندهی نیروی زمینی و با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری، قرارگاه انصار در ارتش جمهوری اسلامی و به مواضات آن در نیروی زمینی تشکیل و در حوزه رسیدگی به مشکلات کارکنان خدوم نیروی زمینی و خانواده های شریف آنها در مدت دوسال آغاز به کار و با حمایت های مادی و معنوی فرماندهی آجا از یک کارنامه درخشان برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد؛ در دیداری که با فرمانده نیروی زمینی ارتش داشتیم وی فرمود که همه طرح های لبیک برای من مهم است لیکن در میان این طرح ها سه طرح از همه مهمتر است که یکی از طرح ها، طرح لبیک ۲۴ است.

فرمانده قرارگاه انصار و سپهر نیروی زمینی ارتش عنوان کرد؛ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، یک نیروی انسان محور و تجهیز محور است و مولفه نیروی انسانی یکی از مولفه های اساسی در این نیرو می باشد.

امیر سلمانی با اشاره به اینکه نگاه فرماندهی در رسیدگی به مشکلات کارکنان و قرارگاه نگاه ویژه است افزود؛ تدبیر فرماندهی نزاجا بر این قرار گرفت که قرارگاه انصار که وظیفه رسیدگی به مشکلات کارکنان و خانواده های شریف آن ها است لبیک ۲۴ را مهمتر از همه طرح ها جلوه دادند.

وی در ادامه به حوزه های مهم طرح لبیک ۲۴ اشاره و عنوان کرد؛ کتابچه نصیر (دیدار چهره به چهره فرماندهان در یگان ها با کارکنان دارای مشکل)، طرح محسنین( رسیدگی به کارکنان دارای بیماری صعب العلاج)، نازایی و ناباروری، کمک های سازمان خدمات درمانی در قالب ۴۰۶ عنوان بیماری، اهدا کمک معیشتی به خانواده های کارکنان دارای سه فرزند محصل به بالا، سامانه نوید( ایجاد شغل برای فرزندان داری مدرک کارکنان) و سامانه حاجت (رسیدگی به مشکلات کارکنان از طریق قرارگاه انصار) از جمله مهمترین حوزه های طرح لبیک ۲۴ است.

وی با اشاره به حوزه نازایی و ناباروری ابراز داشت؛ علارغم اینکه این حوزه هزینه بر و زمان بر بود اما با پشتیبانی فرماندهی نیروی زمینی ارتش، حوزه نازایی و ناباروری در دستور کار قرار گرفت و همکاران مورد نظر شناسایی و طی تفاهم نامه با مراکز ناباروری، تمام خدمات این حوزه بصورت رایگان انجام شد که در سال گذشته حدود ۱۳۰ نفر صاحب فرزند و در سال جاری ۱۴۲ خانوار صاحب فرزند شدند که امیدواریم فرماندهان در این حوزه گام ها را مصمم تر و بیمارستان های منطقه ای با جدیت بیشتر ورود نمایند.

امیر سلمانی ابراز داشت؛ با دستور فرماندهی نیروی زمینی، تاکنون بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان وام های کم بهره و بلاعوض در طرح لبیک ۲۴، به خانواده های کارکنان اهدا گردیده است.

وی افزود؛ در دو هفته اخیر هم، مبلغ ۵ میلیارد وام بدون بهره با بازپرداخت ۱٠٠ ماهه به حوزه نازایی و ناباروری یگان های محروم واریز شده است.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200