رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May
  • دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
  • کد خبر : 6083
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار » تیتر دوم
  • چاپ خبر : انتصاب‌ها در شهرداری به‌صورت سیستماتیک و منظم انجام می‌شود

شهردار کرمان گفت: فرایند انتصاب‌ها در شهرداری به‌صورت سیستماتیک و منظم و از مسیر علمی و با در نظر گرفتن پیشنهادها پیش می‌رود.

سعید شعرباف تبریزی، در دیدار با محمدمهدی زاهدی، نمایندۀ مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به راه‌اندازی سامانۀ «مردم‌شهر» جهت دریافت پیشنهادها و نظرات جامعۀ نخبگان کرمانی و نیز عامۀ شهروندان به‌ویژه در مورد انتصاب مدیران میانی شهرداری، افزود: یک تیم ارزیابی را از نیروهای داخل شهرداری و نخبگان بیرون از این نهاد تشکیل دادیم و با استفاده از نظرات آنها افراد مناسب و دارای صلاحیت برای حوزه‌های مختلف شهرداری را بررسی کردیم و در انتصابات رده‌های میانی از نظرات این تیم استفاده می‌کنیم.
وی یادآور شد: خوشبختانه فرایند انتصاب‌ها در شهرداری به‌صورت سیستماتیک و منظم و از مسیر علمی و با در نظر گرفتن پیشنهادها پیش می‌رود و تلاش کردیم فاز اول انتصاب‌ها طولانی نشود تا کارها عقب نمانند.
شهردار کرمان، نیاز به آسفالت را از مسایل ضروری در شهر کرمان بیان کرد و افزود: در حال حاضر، حدود دو و نیم میلیون مترمربع آسفالت فوری برای معابر خاکی نیاز داریم و در اجرای آسفالت، مناطق کمتربرخوردار به‌ویژه «سرآسیاب» و شهرک «شهید همت» در اولویت قرار دارند.
شعرباف تبریزی، معضل حاشیۀ شهر را یکی دیگر از مسایل مهم شهر کرمان بیان  کرد و پیشنهاد ورود بخش خصوصی یا نهادهای سازندگی را جهت جلوگیری از تصرف و ساخت منزل مسکونی برای ساکنان فعلی این مناطق مطرح کرد.

تشکیل تیم ارزیابی در انتخاب مدیران شهرداری اقدامی درست
محمدمهدی زاهدی، نمایندۀ مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، استفاده از ظرفیت‌ها و نیروی انسانی کارآمد موجود در شهرداری را در درجۀ اول اهمیت دانست و افزود: شهرداری ابتدا نیروهای خدوم خود را شناسایی کند و در اولویت قرار دهد.
وی، تشکیل تیم ارزیابی توسط شهرداری کرمان جهت استفاده از نظرات نخبگان و گروه‌های مختلف در انتخاب مدیران شهرداری را اقدام درستی ارزیابی کرد و افزود: به‌کارگیری نیروهای جوان و افراد توانمندی که ظرفیت آنها مغفول مانده، کار شایسته‌ای است که در انتصابات شهرداری نیز دیده می‌شود.
نمایندۀ مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت ترمیم آسفالت و معابر خاکی شهر، خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل بارندگی، شهرداری باید این مسئله را با جدیت دنبال کند و من نیز شخصاً پیگیر موضوع تخصیص قیر رایگان به شهرداری هستم.
وی بیان کرد: شهرداری باید موضوع فرهنگ‌سازی تفکیک زباله از مبدأ را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200