رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
  • کد خبر : 10657
  • مشاهده : 17 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : امیدآفرینی از اصلی‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها است
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان:

امیدآفرینی از اصلی‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها است

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: ایجاد نشاط و امید در جامعه، ارتباط مستمر با رسانه‌ها و تبیین رویکردهای دستگاه‌ از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها است.

به گزارش یزدان کرمان؛ مجتبی اسدی‌زاده، در دومین همایش شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرستان‌های زرند، راور ‌و کوهبنان گفت: همه ما وظیفه داریم به سمت امیدآفرینی در جامعه حرکت کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مؤلفه‌های سواد، دارا بودن سواد رسانه‌ای است و عدم شناخت و تسلط کافی در این حوزه، آسیب‌های جدی به دستگاه‌ها وارد می‌کند.

اسدی‌زاده افزود: ایجاد نشاط و امید در جامعه، ارتباط مستمر با رسانه‌ها و تبیین رویکردهای دستگاه‌های مختلف به عنوان پل ارتباطی، از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها است.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان نظام و جنگ ترکیبی که به راه انداخته‌اند، امیدآفرینی و افزایش نشاط اجتماعی از سوی روابط عمومی‌ها بسیار ضروری و با اهمیت دانست و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها اقدامات جهادی دستگاه‌ها را به نحو شایسته‌ای منعکس کنند تا موجب امیدآفرینی شود.

‌در این همایش، سید‌رضا حسینی‌نژاد فرماندار زرند و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنا‌ن گفت: فعالیت‌ها و اقدامات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، مصداق بارز جهاد تبیین و بیانگر تلاش‌ها و اهتمام مدیران برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است.

وی به اهمیت کار روابط‌عمومی‌ها در دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی اشاره کرد و گفت: در واقع‌ روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین دستگاه اجرایی و مردم هستند.

دومین همایش شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرستان‌های زرند، راور ‌و کوهبنان با حضور مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، فرماندار زرند، اعضای اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان‌های زرند، راور ‌و کوهبنان و مسئولین روابط عمومی ادارات و ارگان‌های زرند‌ به میزبانی شرکت تولید نیروی برق زرند‌ در محل نیروگاه حرارتی این شهر تشکیل شد.

در ادامه این همایش، تعدادی از مسئولین روابط عمومی‌ها به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و در پایان، حکم فرماندار زرند به عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان به امضای استاندار کرمان، قرائت و اعطا شد.

احکام دیگر اعضای اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان نیز به آنها اعطا شد.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200