رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
  • کد خبر : 7272
  • مشاهده : 15 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : امروز ارتش بواسطه عملکردش، در تمام نظرسنجی ها، محبوبترین عنصر و سازمان در نزد مردم است

ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور گفت؛ امروز در دورانی که علارغم اینکه خیلی از دشمنان خارجی دوست ندارند که ما در صحنه و تاثیرگذار باشیم اما عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران و فعالیتمان در حوزه های مختلف باعث شده که امروز در تمام نظرسنجی، ارتش جمهوری اسلامی محبوبترین عنصر و سازمان در نزد مردم است.

به گزارش یزدان کرمان، سرتیپ دوم امیر غلامعلیان در همایش تقدیر از بازنشستگان و پیشکسوتان یگان‌های تابعه قرارگاه منطقه‌ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت؛ مقام مقام معظم رهبری از دو دیدگاه توجه به پیشکسوتان و بازنشستگان را برای ما بسیار مهم عنوان کردند که دیدگاه اول توجه ویژه به نسل جوان به عنوان بسترسازان حرکت و تعالی رو به رشد مسیر انقلاب اسلامی است که قطعا این نسل جوان بدون برخورداری از تجارب پیشکسوتان در مسیر حرکتی دچار اشکال خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش خاطر نشان کرد؛ در چشم انداز قرارگاه جنوبشرق ارتش در سال ۱۴۰۰، توجه ویژه ای به پیشکسوتان و بازنشستگان بعنوان روشنگر و هدایتگر نسل جوان بعنوان اهداف راهبردی خود شده است و با برنامه ریزی، قطعا از عزیزان پیشکسوت در انتقال این تجربیات به نسل جوان خودمان بیشتر بهره خواهیم گرفت و تمام سعی و تلاشمان این است که نگذاریم این گسست نسلی اتقاق بیفتد.

وی افزود؛ امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را بعنوان یک ارتش معنویت محور سه بعدی در کشور معرفی نموده که بعد اول آن انضباط است که سرلوحه همه کارهایمان قرار داشته و بقا و مانایی یک سازمان را مورد ارزیابی قرار داده و این انضباط در بین پیشکسوتان نهادینه تر است.

امیر غلامعلیان با اشاره به بعد دیگر ارتش معنویت محور عنوان کرد: بعد دیگر ارتش محوریت محور، ارزش های مهارتی و دانش های هم مهاتی و هم افزایی است که امروز ارتش جمهوری اسلامی و بخصوص نیروی زمینی محوری خوشبختانه در حوزه های دانش افزایی و مهارت های نظامی خود سرآمد است.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوبشرق با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی در پاسخگویی به نیازهای عملیاتی روز در حوزه تهدیدات، دفع تهدیدات و بازدارندگی هیچگونه وابستگی ندارد گفت؛ این آمادگی را در نیروی زمینی ارتش داریم که در کسری از زمان وارد منطقه تهدید شویم، تهدید را سرکوب کنیم و سالم به آشیانه خود برگردیم که این عمل میسر نمی باشد مگر با ارتقای توانمندی های دانشی و مهارتی کارکنان در نیروهای مسلح و سبقه این کار در نزد شماپیشکسوتانی می باشد که تحولات دوران دفاع مقدس را رصد کرده، تهدید را لمس نموده و چه بسا در مناطق عملیاتی حضور داشتید.

امیر غلامعلیان خاطرنشان کرد: بعد سومی که برای ارتش معنویت محور تعریف نموده ایم الحاق نمودن ارزش ها و تعالی های معنوی و بصیرتی در دل آموزش هاست و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به معنی واقعی کلمه بعنوان أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ در کشور خود را نشان می دهد.

وی عنوان کرد؛ این ارتش معنوی و سه بعدی قطعا بدون ارتباط گسترده و تعامل سازنده با پیشکسوتان خود نمی تواند به اهداف عالی و متعالی در پیش دارد برسد.

امیر غلامعلیان ابراز داشت؛ ارتش جمهوری اسلامی امروز، در کنار ماموریت های سخت نظامی، در هر بحرانی در کنار مردم است و هر اتفاقی غیرمترقبه نظیر سیل، زلزله، بیماری رخ دهد، ارتش جمهوری اسلامی ایران و بخصوص نیروی زمینی محوری در نوک پیکان و با آمادگی کامل در کنار مردم است که این را به فال نیک می گیریم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به موضوع جهاد تبیین عنوان کرد؛ در قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق بستر لازم در جهت مستند سازی وقایع دوران و پس از دفاع مقدس و ارائه تجربیات خدمتی که در سینه های شما عزیزان نهفته است آماده گردیده و اجرایی کرده ایم و دست یاری به سوی شما عزیزان دراز می کنیم و جهاد تبیین خصلت معنایی آن همین است که واقعیات را به نسل بعدی منتقل کنیم و از تحریف وقایع جلوگیری شود.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوبشرق با اشاره به اینکه امروز ارتش، به صراحت یک ارتش مردمی است و بارها از لسان مقام معظم رهبری مدال افتخار را کسب کرده ایم گفت؛ امروز به گفته مقام معظم رهبری ارتش شجره طیبه و گنجینه ای از ارزش های اسلامی و معنوی و متدین تر از همیشه و دست بچه های انقلابی است که این سند افتخاری است که از لسان ایشان بیان می شود و این ها را به رایگان به دست نیاورده ایم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش خاطرنشان کرد: امروز در دورانی که علارغم اینکه خیلی از دشمنان خارجی دوست ندارند که ما در صحنه و تاثیرگذار باشیم اما عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران و فعالیتمان در حوزه های مختلف باعث شده که امروز در تمام نظرسنجی، ارتش جمهوری اسلامی محبوبترین عنصر و سازمان در نزد مردم است که از برکات حضور ارزشمندانی همانند شما پیشکسوتان در بدنه نیروهای مسلح است.

در پایان این همایش از ۳۰ نفر از بازنشستگان و پیشکسوتان یگان‌های تابعه قرارگاه منطقه‌ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور تجلیل و قدردانی شد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200