رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
  • کد خبر : 7316
  • مشاهده : 18 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : افتتاح و شروع به‌کار فاز دوم منازل سازمانی کارکنان ارتش در جنوبشرق کشور

ارشد نظامی آجا در جنوب‌شرق کشور گفت؛ با تدابیر فرمانده نیروی زمینی ارتش از چند روز قبل وارد افتتاح و شروع به‌کار فاز دوم منازل سازمانی کارکنان ارتش در جنوبشرق کشور شدیم.

امروز در مراسمی با حضور فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش و فرمانده قرارگاه انصار و سپهر نیروی زمینی ارتش در کرمان و همزمان در استان‌های شرقی و قرارگاه‌های جنوب شرق در استان سیستان و بلوچستان از متولیان لبیک ۲۴ ارتش در قالب طرح انصار، تجلیل و قدردانی شد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق کشور با اشاره به اینکه یکی از قویترین حوزه هایی که فرماندهی نزاجا ورود کرده است قرارگاه انصار است اظهار داشت؛ قرارگاه انصار یک اقدام مبارکی است که در جهت رسیدگی به مشکلات و نارسایی هایی که در مسیر زندگی شخصی عموما برای کارکنان نیروی زمینی ارتش وجود دارد به وجود آمده است.

ارشد نظامی آجا در جنوبشرق کشور با تاکید بر اینکه یکی از شعارهای نیروی زمینی محوری ارتش، توجه ویژه به نیروی انسانی بعنوان یکی از موثرترین و ارزشمندترین مولفه های قدرت ملی است خاطرنشان کرد؛ در حوزه مولفه های تاثیرگذار در قدرت ملی مخصوصا برای کشورهایی که به نیروی انسانی اهمیت ویژه ای می دهند، موضوع نیروی انسانی است.

وی افزود؛ برخی کشورها بر اساس توان تجهیزاتی و تسلیحاتی که دارند تجهیزات محور هستند که خدمت در این کشورها یک کار مکانیکی است که در خدمت اهداف و راهبردهای آن کشور شکل می گیرد اما در کشورهایی که ارزش محور هستند و نیروی انسانی را بعنوان یکی از مولفه های اصلی قدرت ملی خود می دانند توجه به نیروی انسانی سرلوحه و در اولویت است که خداروشکر با استفاده از آموزه ها و تعالی معنوی و بصیرتی که در ارتش جمهوری اسلامی بویژه نیروی زمینی محوری وجود دارد توجه به این قشر در اولویت برنامه های فرماندهان است.

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه مجموعه طرح های لبیک بعنوان موتور و مسیر حرکتی نیروی زمینی نهادینه شده است و نیروی زمینی را به جلو سوق می دهد عنوان کرد؛ بخش اعظم طرح های لبیک در حوزه نیروی انسانی، توجه به معیشت و رفع مشکلات کارکنان است که قرارگاه انصار در این راستا شکل گرفته است.

ارشد نظامی آجا در جنوبشرق کشور گفت: علارغم کمبودهای بسیاری که در حوزه های اعتباری و مصرفی وجود دارد، یک گام این حرکت متوقف نشده است و هرروز شاهد هستیم که خداوند برکت به این اقدام مبارک داده و در روحیه کارکنان و پرسنل بویژه خانوده های آنان تاثیرگذار بوده که از امیر سلمانی فرمانده قرارگاه انصار و سپهر نیروی زمینی ارتش بعنوان متولی این عمل تشکر و تقدیر ویژه دارم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق کشور ابراز داشت؛ در حوزه رسیدگی به امور کارکنان در بحث مسکن که اولویت اصلی آنها می باشد قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق کشور بعنوان اولین قرارگاه در سطح نیروی زمینی به تعهدات خود در افتتاح و ساخت منازل مسکونی در فاز یک عمل کرد و ۸۲۰ واحد منزل مسکونی در کرمان و زاهدان به کارکنان تحویل داد که یک قدم بسیار خوبی در خصوص رفع مشکلات معیشتی و دغدغه ای پرسنل می باشد که

امیر غلامعلیان خاطرنشان کرد؛ با تدابیر فرمانده نیروی زمینی ارتش از چندروزقبل وارد افتتاح و شروع به کار فاز دوم شدیم که امیدواریم با کمک باری تعالی هرچه زوتر به اتمام برسد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200