رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۰
  • کد خبر : 7287
  • مشاهده : 25 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : اطفای حریق منزل مسکونی و نجات مصدومان دو حادثه تصادف
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:

اطفای حریق منزل مسکونی و نجات مصدومان دو حادثه تصادف

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از اطفای حریق منزل مسکونی و نجات مصدومان دو حادثه تصادف در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، رضا میرزایی با بیان اینکه حادثه آتش‌سوزی ساعت 16:30 دقیقه روز گذشته ١٧ اسفندماه در منزل مسکونی واقع در خیابان «شهید دستغیب» رخ داد، گفت: با اعلام این حادثه به سازمان آتش‌نشانی کرمان، بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه شماره ٩ در محل حادثه حضور یافتند و وارد عملیات شدند.
وی افزود: این منزل مسکونی دچار حریق گسترده‌ای شده بود که آتش‌نشانان ضمن مهار آتش، از بروز خسارت بیشتر ناشی از حادثه جلوگیری کردند.

 


میرزایی بر رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از حوادث ازسوی شهروندان تأکید کرد و یادآورشد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت و علت آن در حال بررسی است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان به وقوع دو حادثه تصادف در صبح امروز نیز اشاره کرد و از نجات مصدومان خبر داد.
میرزایی وقوع اولین حادثه تصادف را در ساعت ١:٢٠ دقیقه بامداد امروز ١٨ بهمن‌ماه و مربوط به سانحۀ واژگونی خودرو در بزرگراه «امام خمینی (ره)» در مقابل بیمارستان «افضلی‌پور» اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به شدت این حادثه و واژگون شدن خودروی «پژو پارس»، بلافاصله تیم اطفای حریق و امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمان، از نزدیک‌ترین ایستگاه (ایستگاه شماره ٩) به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی از وقوع یک مورد تصادف دیگر در ساعت٧:٣٠ دقیقه صبح امروز ١٨ اسفندماه در مجموعه «پردیسان قائم(عج)» خبر داد.
میرزایی افزود: پس از اطلاع از دومین حادثۀ تصادف، بلافاصله تیم‌های اطفای حریق و امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها (٩و۵) به محل حادثه اعزام و وارد عملیات شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه «پژو ٢٠۶ » به شدت با درخت برخورد کرده و سرنشین خودرو در خودرو محبوس و به شدت زخمی شده بود.
میرزایی افزود: با تلاش آتش‌نشانان سرنشین مصدوم از خودرو خارج شد.
وی ادامه داد: این حوادث سه نفر مجروح در پی داشت که با توجه به محبوس‌شدن سرنشینان در بین آهن‌پاره‌ها، آتش‌نشانان ضمن ایمن‌سازی محل حادثه و خروج مصدومان محبوس از داخل خودروها، با انجام موارد ایمنی، از حریق احتمالی نیز جلوگیری کردند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یادآور شد: سرنشینان مجروح توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200