رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸
  • کد خبر : 6402
  • مشاهده : 14 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : استان کرمان سربلند در فوتبال کشور

.

شهرخودرو 1 گل‌گهر سیرجان2
گل‌گهر، صدرنشین لیگ برتر
شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی در مصاف جذاب و دشوار در مشهد موفق شدند بار دیگر به صدر جدول بازگردند.
بعد از پیروزی 6 امتیازی هفته گذشته مقابل سپاهان اصفهان و رسیدن به صدر جدول، روز گذشته طلایی‌پوشان اصفهانی در خانه صنعت نفت آبادان را شکست دادند و موفق شدند حداقل برای 24 ساعت صدر جدول را در اختیار خود داشته باشند و امیدوار بودند تا شهر خودرو بتواند در خانه گل‌گهر را متوقف کند و صدرنشینی آن‌ها تمدید شود.
سه امتیازی که باعث شد تا گل‌گهر هم امتیاز با سپاهان و آلومینیوم اراک شود اما پیروزی در بازی رودررو و هم‌چنین گل زده بیشتر باعث شد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی بالاتر از دو رقیب دیگر خود بتوانند یکه‌تاز جدول رده‌بندی شوند و به مانند هفته هشتم، هفته نهم را هم در بالاترین نقطه جدول به پایان ببرند.
هفته دهم
چهارشنبه 24 آذر 1400
گل گهرسیرجان – فولاد

 

 

مس رفسنجان 3 تراکتور 2
مس رفسنجان بالاتر از پرسپولیس
تیم مس رفسنجان با کسب پیروزی شیرین مقابل تراکتور به جمع 5 تیم بالای جدول صعود کرد و بالاتر از پرسپولیس و هم امتیاز با استقلال، به شکلی ناباورانه در کورس قهرمانی جای گرفت. در این بازی پرگل و هیجان انگیز، نیمه اول تنها یک گل داشت اما در نیمه دوم با رویکرد هجومی سرمربیان دو تیم، چهار بار تور دروازه به لرزه افتاد.
این بازی که 5 گل داشت، با دو گل تماشایی همراه بود؛ یکی توسط ابوالفضل رزاق پور رقم خورد؛ جایی که او ضربه ایستگاهی تیمش را به شکلی غافلگیرکننده راهی دروازه کرد تا کاری از دست فایز الرشیدی هم بر نیاید. گل بعدی را هم محمد قنبری در آخرین دقایق با شوت از راه دور به ثمر رساند.
هفته دهم
چهارشنبه 24 آذر 1400
فجر سپاسی- مس رفسنجان

آرمان گهر سیرجان 2 خیبر خرم آباد 1
آرمان گهر در جایگاه سوم لیگ دسته اول
شاگردان قاسم شهبا در ادامه روند خوب خود در کسب نتیجه در بازی‌های خانگی موفق شدند یک بار دیگر تیم خیبر خرم آباد را شکست بدهند.
پیروزی در مقابل خیبر باعث شد تا شاگردان شهبا در جدول از این تیم سبقت بگیرند و با 17 امتیاز در جایگاه سوم جدول و در فاصله 2 امتیازی با صدر قرار گیرند؛ شاگردان ویسی هم با شکست در این مسابقه حساس، دست خالی سیرجان را به مقصد خرم آباد ترک می‌کنند و در جدول نیز، جای خود را با آرمان‌گهر عوض کردند .
هفته دهم
ﺳﻪشنبه 23 آذر 1400
شهرداری آستارا – آرمان گهر

 

 

ملوان انزلی 1 مس کرمان 1
مس کرمان در جایگاه ششم لیگ دسته اول
در یکی از حساسترین بازیهای این هفته لیگ آزادگان تیم‌های ملوان بندرانزلی و مس کرمان در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند. در هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، مس کرمان در زمین ملوان انزلی به میدان رفت که در پایان یکی از جذاب ترین بازی های این هفته از مسابقات، با تساوی یک بر یک برابر میزبان خود یک امتیاز را از این بازی مهم کسب کرد. با پایان بازی و تساوی یک بر یک، ملوان با ۱۹ امتیاز به رتبه دوم جدول سقوط کرد و مس کرمان نیز ۱۴ امتیازی شد و در رتبه ششم جدول قرار گرفت.
هفته دهم
ﺳﻪشنبه 23 آذر 1400
مس کرمان – شاهین شهرداری‌بوشهر

شاهین شهرداری بوشهر ۰ مس شهربابک ۰
مس شهربابک در جایگاه هفتم لیگ دسته اول
بازی دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و مس شهربابک در هفته نهم با تساوی بدون گل به پایان رسید و نباختن بوشهری‌ها با این وضعیت نتیجه خیلی بدی هم برایشان محسوب نمی‌شود.
با این نتیجه و تقسیم امتیازات مس شهربابک ۱۴ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت و شاهین با کسب چهارمین امتیاز خود در هفته نهم، همچنان هفدهم است و یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دو به حساب می‌آید.
هفته دهم
ﺳﻪشنبه 23 آذر 1400
مس شهر بابک-استقلال ملاثانی

شهرداری سیرجان 3 پالایش گاز ایلام 0
شهرداری سیرجان صدرنشین لیگ برتر فوتبال زنان
دیدار شهرداری سیرجان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان به دلیل عدم حضور پالایش گاز ایلام در سیرجان برگزار نشد تا برتری 3-0 به نام مدافع عنوان قهرمانی به ثبت برسد.

زارع باتری سنندج1 خاتون بم 7
خاتون بم در جایگاه دوم لیگ برتر فوتبال زنان
خاتون بم در سنندج جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد با درخشش مثلث زهرا قنبری، نگین زندی و مونا محمودی، 7-1 از سد زارع باتری سنندج بگذرد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200