رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May

مرحله نهایی مسابقات فوتسال کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، جام سردار دل‌ها به میزبانی کرمان استارت خورد.

آیین افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات فوتسال کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی کرمان شهر مقاومت و زادگاه سردار دل‌ها با حضور ناصر امید مدیر کل منابع انسانی و پیشتیبانی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در محل سالن تلاش کرمان برگزار شد.

محمدرضا جهانگیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان در حاشیه این آیین گفت: مسابقاتی که که شاهد برگزاری آن هستیم مسابقات فوتسال کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که مرحله نهایی آن به میزبانی کرمان، شهر مقاومت برگزار می‌شود.

به گفته او، مرحله مقدماتی مسابقات از چند ماه پیش در ۷ استان کشور برگزار شده و امروز شاهد برگزاری آیین افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات با حضور ۸ استان فارس، لرستان، سمنان، کرمان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، البرز، خوزستان و سمنان هستیم.

پوستر مرحله نهایی مسابقات سازمان فنی و حرفه‌ای در کرمان

جهانگیری هدف از برگزاری مسابقات را ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای اعلام کرد.

او می‌گوید: دو سال به خاطر شیوع بیماری کووید ۱۹ این مسابقات را نداشتیم که به همت سازمان آموزش فنی حرفه‌ای این مسابقات در سال ۱۴۰۰ راه اندازی شد.

او در بخش دیگری از سخنانش با تبریک روز زن از برنامه ریزی این رقابت‌ها از سوی اداره کل منابع انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برای بانوان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

مرحله نهایی مسابقات فوتسال کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ۲ تا ۵ بهمن ماه به میزبانی کرمان شهر مقاومت برگزار می‌شود.
باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200