رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:

ارایه آموزش‌های ایمنی و پیشگیری به ٢٨٣۵ نفر در مهرماه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در مهرماه سال‌جاری، ٢٨٣۵ نفر از شهروندان، آموزش‌های پیشگیری از حوادث و آتش‌نشانی را فراگرفتند.

به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، ابراهیم بابایی، افزود: در مهرماه سال‌جاری، آتش‌نشانان کرمانی در ٣٢٠ عملیات، ٨١ نفر از شهروندان را در حوادث مختلف نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت، ١۴٩ عملیات اطفای حریق و ١٧١ عملیات امداد و نجات در حوادثی که به‌دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسایل ایمنی در شهر کرمان اتفاق افتاد، انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: از مجموع ١۴٩ حادثۀ آتش‌سوزی در ماه گذشته، ۶۴ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ٢٢ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ٢١ مورد مربوط به منازل مسکونی، ٩ مورد مربوط به مراکز تجاری، ٢۴ مورد مربوط به جنگل و درختان، دو مورد مربوط به اماکن دولتی، دو مورد مربوط به حریق انبارها و محل نگهداری کالا و پنج مورد مربوط به تجهیزات شهری بوده است.

بابایی افزود: از مجموع ١٧١ عملیات امداد و نجات در مدت یاد‌شده، ٣۶ مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزاردهنده، ۴٩ مورد زنده‌گیری مارهای سمی و غیرسمی، ٢۵ مورد چیدن حلقه و قفل، ١١ مورد امداد آسانسور، ١۵ مورد امداد تصادفات خودرویی، دو مورد امداد و نجات از کوه و بلندی و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع این عملیات‌ها ٨١ نفر از شهروندان نجات یافتند و ٣٣ نفر نیز در حوادثی از قبیل تصادف و سقوط از بلندی، مجروح شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از ارایه آموزش‌های پیشگیری و آتش‌نشانی به ٢٨٣۵ نفر از شهروندان و دانش‌آموزان توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در مهرماه خبر داد و افزود: در مدت یادشده، ١۶٢ مورد، مشاورۀ ایمنی و ۵٠ مورد بازدید ایمنی نیز بنا به درخواست شهروندان انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200