رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May
  • شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
  • کد خبر : 7720
  • مشاهده : 19 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : اجرای پویش (( در محضر ولی نعمتان )) در کلیه شهرستانهای استان کرمان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان با عنایت به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و سیاست های سازمان بهزیستی و تاکید بر بهره گیری از گروه های مردمی پویش ((در محضر ولی نعمتان)) با حضور گروه های جهادی و مردمی در تعدادی از مراکز تحت نظارت بهزیستی استان کرمان برگزار شد .

دکتر علیرضا وحیدزاده سرپرست بهزیستی استان کرمان با اشاره به برگزاری پویش در محضر ولی نعمتان گفت : به همت گروه های مردمی و جهادی کرمان و در ایام میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و لیالی قدر مراکز نگهداری از نوباوگان جوادالائمه و مرکز نگهداری از معلولان ذهنی امام رضای زنگی آباد وابسته به خیریه بیت الکوثر زنگی آباد ، مرکز نگهداری از کودکان کار و خیابانی مهرآوید کرمان و مرکز نگهداری از بیماران روانی گلستان سلامت شاهد حضور گروه های جهادی و مردمی و اجرای برنامه های متنوع برای افراد مقیم این مراکز بودند.
وی افزود : در این برنامه ها تلاش شد تا با برقراری ارتباط موثر لحظات خوب و مفرحی برای فرزندان بهزیستی فراهم شود.
سرپرست بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه این پویش در بخش حضور مدیران ارشد استان در میان فرزندان بهزیستی و مراکز و خیریه های تحت نظارت نیز دنبال شد اظهار داشت : در ایام ماه مبارک رمضان و در راستای سیاستهای ذکر شده و نیز آشنایی مدیران با فعالیتهای بهزیستی و همچنین رفع مشکلات مددجویان و مراکز خیریه پویش در محضر ولی نعمتان با حضور مدیران ارشد استان برگزار گردید.
وی افزود : در این طرح در ماه مبارک رمضان مسئولین استان در کرمان و شهرستانها جهت بازدید از خیریه ها و مراکز تحت نظارت دعوت شده و مشکلات این مراکز جهت حل و فصل با مسئولین مربوطه به اشتراک گذاشته می شود.
وحید زاده گفت :در این پویش استاندار کرمان ؛ نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، معاون سیاسی امنیتی استاندار،مدیرکل اجتماعی استانداری،مدیران کل فرودگاه های استان، آب ، برق، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی،معاونین شهردار، ،معاونین و کارشناسان ارشد ادارات و نهاد های دولتی ،قضایی و انتظامی حضور داشته و در تمامی این برنامه های مدعووین افطار را در کنار خانواده بهزیستی صرف کردند.
سرپرست بهزیستی استان کرمان اذعان داشت : امیدواریم با اجرای توامان پویش ((در محضر ولی نعمتان)) و ((ضیافت مهربانی)) شاهد  ارتقاء سطح کیفی خدمات به جامعه هدف بهزیستی و بهبود شرایط خدمات رسانی به آحاد جامعه باشیم.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200