رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۸
  • کد خبر : 10068
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : آماده بازی با پرسپوليس هستیم
کاپیتان مس کرمان:

آماده بازی با پرسپوليس هستیم

کاپیتان مس کرمان از آمادگی روحی هم‌تیمی‌هایش برای موفقیت در جدال با پرسپوليس خبر می‌دهد.

مس کرمان این هفته در دیدار سخت باید برابر پرسپوليس قرار گیرد. آرمان شهدادنژاد کاپیتان و دروازه‌بان این تیم با سخت توصیف کردن این دیدار، از آمادگی فنی و روحی هم‌تیمی‌های خود برای این بازی خبر می‌دهد: بازی با نفت تمام شد. می‌توانستیم با امتیاز از این جدال خارج شویم اما همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. نمی‌خواهم از چیزی به جز اشتباه داوری استفاده کنم. قطعا دیداری با این حساسیت نیازمند این بود که داور و کمک‌هایش با تمرکز و آمادگی بالاتری کار را دنبال می‌کردند. تضاد تصمیم‌گیری در یک صحنه مشابه شاید سرنوشت یک تیم را تغییر دهد و این موضوعی نیست که بتواند به سادگی از آن گذشت. پنالتی که برای حریف گرفته شد چه تفاوتی با اتفاقی که برای ما رخ داد و پنالتی تشخیص داده نشد، داشت؟

وی ادامه داد: ما همچنان پنج بازی پیش‌رو داریم و روحیه ما از این شرایط خراب نمی‌شود. کار علیه ما شده و بازی‌های سختی در ادامه مقابل رقبا خواهیم داشت اما همچنان سرنوشت مس در دست خودمان است. باید با انگیزه و تلاش و توان بیشتری در ادامه مقابل رقبا قرار گیریم.

شهدادنژاد درباره بازی این هفته تیمش برابر پرسپوليس گفت: قطعا بازی سختی خواهد بود. هم برای ما و هم البته برای پرسپوليس. ما روند خوبی را دنبال می‌کردیم و شایسته شکست مقابل نفت آبادان هم نبودیم. در این بازی هواداران کنار ما خواهند بود. آن‌ها نمی‌خواهند بار دیگر مس را در دسته پایین ببینند و این هدف مشترک ماست. نگران این موضوع هم نیستیم و قطعا توانایی فنی بالاتری نسبت به گزینه‌های سقوط برای حفظ سهمیه خود داریم و باید این را در ادامه مسیر نیز اثبات کنیم.

کاپیتان مس کرمان در پایان گفت: امیدوارم یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز را شاهد باشیم و داور نیز به شکل‌گیری این اتفاق کمک کند. ما پنج بازی سخت داریم قطعا قادر به بقا خواهیم بود تا در فصل آتی با تجربه بیشتر باعث خوشحالی هواداران کرمانی شویم. ما آماده یک بازی زیبا و هیجان‌انگیز برای پرسپوليس و در ادامه چهار دیدار آتی هستیم.

اخبار مرتبط

نظرات

Comments are closed.



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200