رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

مراسم افتتاح بیست و هفتمین جشنواره ملی شعر رضوی، با حضور میهمانانی از سایر استان ها در گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاح بیست و هفتمین جشنواره ملی شعر رضوی، صبح شنبه(۲ بهمن) با حضور میهمانانی از سایر استان ها در گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی آغاز به کار کرد.
محمدرضا علیزاده در این مراسم  به عشق و ارادت شهید سلیمانی به حضرت زهرا سلام الله علیها و به جایگاه مادر اشاره کرد و نیز به دلبستگی ایشان به امام رئوف که افتخار خادمی حضرت را داشتند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: سال گذشته جشنواره به دلیل بیماری کرونا، مجازی برگزار شد و امسال با حضور شاعران و ادیبانی از سراسر کشور حضوری برگزار می شود‌‌.
وی با بیان اینکه همزمان با آغاز فرآیند جشنواره از شهریورماه، شاعرانی از سراسر کشور در فراخوان شرکت کردند؛ حضور میهمانان در بیت الزهرا شهید سلیمانی، کارگاه تخصصی شعر، آیین اختتامیه در فردا شب را از جمله برنامه های دو روزه همایش عنوان کرد.

بر اساس این گزارش؛ یک هزار و ۶۷۳ اثر به دبیرخانه‌ی دائمی جشنواره بیست و هفتم شعر ملی رضوی ارسال شده است و بر اساس اطلاعات موجود  تقریباً از همه‌ استان‌ها اثر به دبیرخانه‌ جشنواره رسیده اما بیشترین آثار از خراسان رضوی، خراسان جنوبی و تهران است./شبستان

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200