رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
  • کد خبر : 3436
  • مشاهده : 20 بازدید
  • اخبار » یادداشت
  • چاپ خبر : آرامش مس را نگیرید
یادداشتی درباره شایعات پیش‌آمده این روزهای باشگاه مس کرمان؛

آرامش مس را نگیرید

هادی کاربخش

نتایج خوب و رو به پیشرفت تیم‌های ورزشی باشگاه صنعت مس کرمان با مدیر عامل جوانش ادامه دارد و در هفته‌های گذشته شاهد کسب نتایج قابل قبولی از تیم‌های این باشگاه فرهنگی ورزشی بودیم. از پیروزی پرگل دختران کویر مس تا صعود تیم کاراته این باشگاه به دور دوم سوپر لیگ کشور و پیروزی تیم جوانان مس برابر ذوب‌آهن و روند صدرنشینی تیم فوتبال بزرگسالان این تیم در لیگ دسته یک همه نشان از انرژی و خون تازه‌ای است که در باشگاه مس با حضور علی رمضانی جوان تزریق شده است.
علی رمضانی که با انتقادهای شدید و داوری‌های مغرضانه به‌عنوان سرپرست باشگاه منصوب شد با گذشت چند ماه از این انتخاب نشان داده که می‌تواند تغییرات اساسی و مفیدی در باشگاه ایجاد کند. برای مثال کسب نتایج خوب تیم فوتبال باشگاه مس در 17 هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم و ایستادن در بالای جدول همه نشان از مدیریت خوب او دارد و برعکس عده‌ای از همکاران رسانه‌ای که نوشته و گفته‌اند که این نتایج خوب، حاصل زحمات و قراردادهای مدیریت قبلی است، بنده معتقدم که اصلا این‌چنین نیست. قراردادهای کلان و غیر معقولی برای بعضی از تیم‌های ورزشی این باشگاه در گذشته بست شده که جای تامل و تفکر دارد.
کاش دوستان و همکاران رسانه‌ای ما که خوشبختانه یا متاسفانه بسیاری از آنها به‌ عنوان مدیران رسانه‌ای فعالیت می‌کنند، اعلام کنند که مبلغ قرارداد آنها با مدیران قبلی باشگاه و فاکتورهای کلان دریافتی چه میزان بوده است؟ فاکتورهایی را برای باشگاه صادر می‌کنند که تمامی خبرها و مطالب‌شان کپی شده و غیر تولیدی بوده است. دوستان بیایند و بگویند مبلغ 43 میلیون تومان فاکتور مربوط به قرارداد مدیریت چه کسی بوده است؟ آیا می‌دانید فلان مربی برای مدیریت آکادمی یک تیم ورزشی، با اخلاقی غیرحرفه‌ای‌، درخواست صدها میلیون تومان از باشگاه مس را به‌ واسطه قراردادهای منعقد شده قبل را دارد!
بله دوستان این‌ها همه اثرات مدیریت‌های اشتباه دوران قبل بوده و اکنون که باشگاه مس با مدیریت جوان خود جلوی خیلی از این بریز و بپاش‌ها را گرفته و هنوز در حال تاوان دادن قرارداهای قبلی است، به عده‌ای برخورده و سنگ مدیران گذشته را به سینه می‌زنند؟
البته بی‌انصافی است اگر بخواهیم نقش مسئولین قبلی و سرمربی و بازیکنان تیم را نادیده بگیریم اما دور از شرافت است بخواهیم مدیریت و فعالیت‌های مدیران کنونی تیم را زیر سوال ببریم، همه می‌دانیم جذب بازیکن خوب فوتبال در نیم‌فصل به دلیل اینکه تحت قرارداد با باشگاه‌های دیگر هستند، کار بسیار دشوار و سختی است اما همین مدیر جوانی که مورد تهمت و بی‌اخلاقی عده‌ای از طرفداران، ورزشکاران و حتی همکاران رسانه‌ای قرار گرفته است، تاکنون موفق به جذب دو بازیکن با ارزش و مفید شده است.
در حالی که تیم مس این‌ روزها بیشتر از همیشه به آرامش و همدلی برای هموارکردن راه صعود به لیگ برتر و رسیدن به آرزوی چندین ساله مردم دیار کریمان نیاز دارد، شایسته است تا از دامن زده به شایعات پوچ و بی اساس و غیراخلاقی که متاسفانه آفت ورزش ما شده است، پرهیز کنیم و برای یک بار هم که شده دست از خودخواهی‌ها و منم منم‌ها برداریم و با اتحادی زیبا و حمایتی همه‌جانبه راه را برای رسیدن به این آرزوی چند ساله هموار سازیم.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200