رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
  • کد خبر : 2888
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار
  • چاپ خبر : مسابقه دارت جام سردار دلها در راین برگزار شد

با حضور محمدحسین میرزایی رییس هیات انجمن های ورزشی شهرستان کرمان و به منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر،مسابقه دارت جام سردار دلها سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی در محل استادیوم ورزشی شهر راین برگزار گردید.

این مراسم فرهنگی ورزشی که همراه با توزیع۵۰۰ پرس غذای گرم به خانواده های ورزشکار و معلولین تحت پوشش بهزیستی، کارگران فصلی شهر راین اجراشد و به ۱۰ نفر از برترین های مسابقه ی دارت جوایزی اهدا گردید.

ریئس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان کرمان ضمن حضور در این مراسم با اشاره به تعدد کمیته های ۲۰ گانه این هیات و تحت پوشش داشتن بیش از ۸۰ رشته ورزشی، این هیات را بزرگترین هیات زیر مجموعه ی وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش وجوانان استان کرمان دانست و اظهار امیدواری کرد: ورزشکاران مستعد و علاقه مند در رشته های زیر مجموعه این هیات شناسایی وضمن آموزشهای لازم آنها را به عرصه های استانی و کشوری رهنمون خواهیم کرد چرا که بیشتر استعدادها در مناطق کوچک و کم برخوردار هستند، شناسایی، رشد و پرورش این عزیزان را وظیفه خود می دانیم.

محمدحسین میرزایی افزود: طی همین برنامه حکم ریس هیات انجمن های ورزشی شهر راین هم ابلاغ و خواستار تلاش و پشتکار وی در بخش راین وتوابع شد، که باهماهنگی اداره ورزش و جوانان  فعالیتهای کمیته های ۲۰ گانه هیات در راین را به احسن وجه گسترش دهد،پ.

میرزایی ضمن تقدیر از برنامه ریزی اداره ورزش و جوانان راین از کمیته دارت این شهر بابت برگزاری مسابقه دارت وحضور ریاست حفاظت واطلاعات اداره کل زندانهای استان کرمان و مسئولین شهر راین و همراهی صمیمانه مرکز نیکوکاری و خیریه ی تباک تقدیر کرد و خواستار همکاری بیش ازپیش اداره ورزش و جوانان راین با هیئت انجمن های ورزشی این شهر شد.

این برنامه توسط ریاست اداره ورزش  جوانان شهر راین علی اکبر میرزایی، وهمکاری صنف کارگران و استاد کاران ساختمانی استان کرمان، مرکز نیکوکاری و خیریه تباک، شرکت صنایع غذایی راین و مرکز فرهنگی ورزشی مسجدقائم (عج) راین برگزار گردید.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200