اخبار
کد خبر : 2888
یکشنبه - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴

مسابقه دارت جام سردار دلها در راین برگزار شد

این مراسم فرهنگی ورزشی که همراه با توزیع۵۰۰ پرس غذای گرم به خانواده های ورزشکار و معلولین تحت پوشش بهزیستی، کارگران فصلی شهر راین اجراشد و به ۱۰ نفر از برترین های مسابقه ی دارت جوایزی اهدا گردید.

ریئس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان کرمان ضمن حضور در این مراسم با اشاره به تعدد کمیته های ۲۰ گانه این هیات و تحت پوشش داشتن بیش از ۸۰ رشته ورزشی، این هیات را بزرگترین هیات زیر مجموعه ی وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش وجوانان استان کرمان دانست و اظهار امیدواری کرد: ورزشکاران مستعد و علاقه مند در رشته های زیر مجموعه این هیات شناسایی وضمن آموزشهای لازم آنها را به عرصه های استانی و کشوری رهنمون خواهیم کرد چرا که بیشتر استعدادها در مناطق کوچک و کم برخوردار هستند، شناسایی، رشد و پرورش این عزیزان را وظیفه خود می دانیم.

محمدحسین میرزایی افزود: طی همین برنامه حکم ریس هیات انجمن های ورزشی شهر راین هم ابلاغ و خواستار تلاش و پشتکار وی در بخش راین وتوابع شد، که باهماهنگی اداره ورزش و جوانان  فعالیتهای کمیته های ۲۰ گانه هیات در راین را به احسن وجه گسترش دهد،پ.

میرزایی ضمن تقدیر از برنامه ریزی اداره ورزش و جوانان راین از کمیته دارت این شهر بابت برگزاری مسابقه دارت وحضور ریاست حفاظت واطلاعات اداره کل زندانهای استان کرمان و مسئولین شهر راین و همراهی صمیمانه مرکز نیکوکاری و خیریه ی تباک تقدیر کرد و خواستار همکاری بیش ازپیش اداره ورزش و جوانان راین با هیئت انجمن های ورزشی این شهر شد.

این برنامه توسط ریاست اداره ورزش  جوانان شهر راین علی اکبر میرزایی، وهمکاری صنف کارگران و استاد کاران ساختمانی استان کرمان، مرکز نیکوکاری و خیریه تباک، شرکت صنایع غذایی راین و مرکز فرهنگی ورزشی مسجدقائم (عج) راین برگزار گردید.