رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷
  • کد خبر : 7861
  • مشاهده : 13 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : مس کرمان؛ یک مساوی تا صعود

مس کرمان در حالی با پیروزی برابر استقلال خوزستان در زمین حریف به نوعی صعود خود را به رقابت های لیگ برتر قطعی کرد که این بازی تداعی گر یک مسابقه خاص برای کرمانی ها بود.

مس کرمان خیلی انگیزه داشت که صعود خود را با پیروزی برابر استقلال خوزستان مسجل کند چراکه با این برد یک خاطره بسیار تلخ را از ذهن خود پاک می‌کرد.
در لیگ سال 93 در حالی‌که مس کرمان در تلاش بود بلافاصله بعد از سقوط به لیگ یک، به لیگ برتر بازگردد، در بازی پلی‌آف بین تیم چهاردهم لیگ برتر و تیم سوم لیگ یک که در آن سال برگزار شد، تیم لیگ برتری استقلال خوزستان موفق شد در دو بازی رفت و برگشت مس کرمانِ لیگ یکی را حذف کند و دست نارنجی‌پوشان را از صعود به لیگ برتر کوتاه کند.

آن بازی اتفاقات بسیار تلخی در پایان خود داشت که جای خالی صندلی سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان تا همین امروز زبانی برای بازگو کردن آن است.
اما در بازی هفته سی و یکم لیگ یک این فصل مس کرمان با پیروزی برابر همین استقلال خوزستان داستان را این بار به شکلی دیگر برای خود ورق زد تا از آن بازی هشت سال قبل برابر استقلال خوزستان تا این بازی برابر استقلال خوزستان داستان به‌طور کلی برای کرمانی‌ها متفاوت شود.

 

* یک مساوی تا صعود قطعی و دو پیروزی تا قهرمانی قطعی
در حالی‌که سه هفته تا پایان رقابت‌های لیگ یک باقی مانده است مس کرمان با پیروز برابر استقلال خوزستان عدم صعود خود را به لیگ برتر به شکلی محال درآورده است. این تیم در صورتی به لیگ برتر صعود نمی‌کند که در هر سه بازی پیش روی خود برابر شهرداری آستارا، پارس جم و خیبر شکست بخورد و تیم‌های تعقیب کننده این تیم نیز هر سه بازی خود را برنده باشند.
هرچند از صحبت‌های مربیان مس کرمان نیز کاملا این نکته برداشت می‌شد که آن‌ها در سه بازی پیش رو برای کسب امتیازهای کامل به زمین خواهند رفت اما مس کرمان با کسب یک تساوی دیگر صعود خود را قطعی می‌کند و با توجه به سه امتیاز اختلاف با تیم ملوان در صورت کسب دو پیروزی از سه بازی پیش رو به‌واسطه کسب نتایج بهتر در بازی‌های رودرو برابر ملوان، قطعا قهرمان لیگ یک خواهد شد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200