رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
  • کد خبر : 8797
  • مشاهده : 16 بازدید
  • اخبار » تیتر اول
  • چاپ خبر : شکوفایی هندبال استان با مدیریت دکتر مهدوی
صعود چهارده پله‌ای هیات هندبال استان کرمان در کشور

شکوفایی هندبال استان با مدیریت دکتر مهدوی

هیات هندبال استان کرمان بعد از گذشت سه سال به همت رییس و اعضای هیات هندبال از رتبه ۲۲ به رتبه هشتم در ارزیابی فدراسیون هندبال در بین استان های کشور صعود کرده است.

به‌ گزارش یزدان کرمان- رئیس هیئت هندبال استان کرمان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال و رئیس سازمان تیم‌های ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران به تشریح موفقیت‌های پرشمار هندبال استان کرمان پرداخت.
سید رضا مهدوی خاطرنشان کرد: روزی که هیئت هندبال استان کرمان را تحویل گرفتم، رتبه آن بالای ۲۰ بود، سال دوم ۱۸ و سال سوم ۸ شد.
وی افزود: با هماهنگی کامل هیئت هندبال و باشگاه صنعت مس، بعد از ۳۱ سال باشگاه صنعت مس کرمان قهرمان شد، در کنار آن بعد از ۱۶ سال نایب قهرمانی بدست آوردیم، این‌ها اتفاقات خوبی بود که رقم خورد و دوباره هندبال کرمان روی نوار افتاد که البته اگر ناملایمت‌هایی را در باشگاه مس در یک زمان خاص انجام نمی دادند قطعاً امروز هندبال مس روی چرخ خودش می چرخید.


مهدوی تصریح کرد: در بحث پایه ها، از سالی که در هیئت استان حضور پیدا کردم، خوشبختانه باشگاه مس کرمان به صورت ویژه نوجوان و جوانان کرمان را حمایت می کند، هر جا هم که نشده، خودمان به صورت شخصی یا کمک های اطراف توانسته ایم، طی چند سال اخیر پول خوبی را به هیئت بیاوریم و الحمدلله به اعزام تیم های استان چه در بحث کمک هزینه، چه تغذیه و چه البسه تا حد زیادی کمک کردیم، همچنین در زمینه تهیه توپ نیز تلاش کردیم به هیئت‌های شهرستانی هم در این زمینه کمک شود که بر خود لازم می‌دانم از همین جا دست زحمتکشان هیئت های شهرستان هایی مثل کوهبنان ، زرند ، جیرفت و … را به جهت تلاش‌های‌شان به گرمی بفشارم و ضمنا تقدیر و تشکری از دکتر حسن جعفری رییس کمیته شهرستان‌های هیئت استان که همیشه با افتخار در کنار شهرستانهای فعال بوده و هستند، داشته باشم.
رئیس هیئت هندبال استان کرمان گفت: با اینکه کرونا بوده اما مسابقات استانی خوبی در رده های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برگزار شده است،
مهدوی افزود: این رقابت ها در بخش بانوان به صورت خیلی خوبی برگزار شده است، طوری که میزبانی لیگ یک بانوان کشور را گرفتیم.
وی تصریح کرد: چند اردوی تیم ملی نوجوانان ساحلی آقایان که برای اولین بار سوم جهان شدند را به میزبانی کرمان برگزار کردیم که حبیب بردسیری، آراد حسینی و آقای شیبانی از کرمان در این اردو حضور داشتند.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال و رئیس سازمان تیم‌های ملی هندبال ایران گفت: نکته ای که خیلی مهم است، برای اولین بار طی ۳۰، ۴۰ سال گذشته ۵ بازیکن بومی از کرمان مانند افشین صادقی، سلامان بربط، حسین جهانی و عارف طاعی و علیرضا دادوند خط زن تیم صنعت مس کرمان به اردوی تیم ملی دعوت شدند که البته از باشگاه های کرمان ورزشکاران دیگری هم حضور دارند.
مهدوی با قدردانی از پیشکسوتان افزود: از همین جا دست پیشکسوتان را می بوسیم و امیدواریم مثل همیشه ما را یاری دهند، چرا که هرچه داریم از پیشکسوتان است.
وی تأکید کرد: با این نگاه که “اگر من نبودم پس بگذار همه چیز را خراب کنم”، جلو نرویم، بلکه با این نگاه که “من باید به هندبال کمک کنم” عمل کنیم تا هندبال جلو رود.
گوشه ای از عملکرد هیات:
🔴 کسب مقام اول، دوم، سوم لیگ برتر آقایان
🔴 کسب مقام سوم و میزبانی لیگ دسته یک بانوان
🔴 کسب مقام دوم لیگ دو بانوان
🔴 کسب مقام های متعدد ساحلی آقایان در کشور و اعزام یک مربی و یک بازیکن به مسابقات آسیایی و کسب مقام اول و اعزام جهانی کسب مقام سوم جهانی
🔴 اعزام دو بازیکن و دو کادر به مسابقات کشورهای اسلامی و کسب مقام دوم
🔴 اعزام بازیکن به مسابقات آسیایی و کسب رتبه چهارم
🔴 دعوت ۷ بازیکن دختر رده های سنی نوجوان جوان و بزرگسال به اردوهای ملی
🔴 میزبانی دو اردوی ملی نوجوانان دختر
🔴 میزبانی پنج اردو ملی ساحلی نوجوان و بزرگسال آقایان
🔴 اعزام تیم های امید دختران دو تیم به مسابقات کشوری
🔴 کسب مجوز پایگاه ملی دختران برای استان کرمان
🔴 کسب مجوز مدارس هندبال
🔴 دعوت چشمگیر داوران خانم و آقایان برای قضاوت در لیگ و مسابقات نونهال جوانان ساحلی و امیدهای کشور
🔴 برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری داوری کارگاه های متعدد
🔴 برگزاری کارگاه کرونا
🔴 برگزاری کارگاه دوپینگ
🔴 برگزاری دو دوره تئوری درجه ۳ مربیگری
🔴 برگزاری دوره تئوری درجه ۲ مربیگری
🔴 برگزاری دو دوره مربیگری سالنی درجه ۳
🔴 برگزاری مربیگری هندبال ساحلی درجه ۳
🔴 برگزاری کارگاه دانش افزایی فاکشنال
🔴 برگزاری سه دوره کلاس داوری درجه ۳
🔴 برگزاری یک دوره داوری درجه ۲
🔴 برگزاری کارگاه های دانش افزایی داوری برای داوران استان هر هفته

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200