❖ در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صورت پذیرفت
در دومین روز سفر مدیران ارشد گروه مالی گردشگری و خیریه یاس فاطمه النبی به استان کرمان آیین کلنگزنی و آغاز عملیات اجرایی مدرسه «کیمیای دانش ۴۲» در شهرستان بردسیر با حضور محمدعلی طالبی استاندار کرمان، حجتالاسلام والمسلمین کرمانی امام جمعه بردسیر، معتمدیزاده نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری، بیگدلی عضو هیأتمدیره و مدیرعامل بانک گردشگری، اعضای هیأتمدیره گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.