رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۸ ربيع ثاني ۱۴۴۶
  • 2024 Tuesday 22 October
  • یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶
  • کد خبر : 1635
  • مشاهده : 105 بازدید
  • اخبار » تیتر سوم
  • چاپ خبر : پاسخ روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان به مطلبِ نشریه《طوفان ورزش》

روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در خصوصِ مطلب منتشر شده در کانال نشریه طوفان ورزش، پاسخی را جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن اذهان فوتبال‌دوستانِ شریفِ جنوب استان کرمان صادر نمود.

به گزارش روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان؛ پس از انتشار مطلبی در نشریه طوفان ورزش لازم بود تا جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن اذهان جامعه فوتبال در جنوب استان نکاتی عنوان شود که در ادامه می‌آیند:

اول. آقای دکتر سلاجقه، سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان مرتبا با روسای هیئت‌های فوتبال در شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار جنوب، فاریاب، منوجان و قلعه‌گنج در تماس بوده و اوضاع فوتبال در آن منطقه را رصد می‌کنند. ایشان همواره نگاه ویژه‌ای به جنوب استان داشته چنان که در آیین معارفه اقای محمد سالاری‌نیا، رئیس هیئت فوتبال عنبرآباد در حدود دوماه پیش رسما اعلام کردند که برای جنوب برنامه اساسی دارند. سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان عمیقا اعتقاد دارد:برای توسعه فوتبال باید درجنوب استان حرکتی نو و پایدار آغاز کنیم زیرا که فوتبال در شمال و غرب استان تجمیع شده است و جلب حمایت صنایع ممتاز استان از تمام مناطق کم‌برخوردار و محروم استان در دستور کار است نه فقط یک بخش از استان.

دوم.هیئت فوتبال استان کرمان در طرح ممیزی هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها و باشگاه‌ها به نکات بسیار خوبی در جنوب استان رسیده که خروجی آن قطعا در روند پیشرفت فوتبال در آن خطه، موثر خواهد بود.

سوم. حضور آقای دکتر  سلاجقه، سرپرست هیئت فوتبال استان در شهرستان‌ها با اولویت زمان برگزاری بازی‌ها صورت گرفت که ابتدا به سیرجان و رفسنجان سفر کردند که مقدمات برگزاری لیگ برتر را برنامه‌ریزی کنند.در مرحله دوم سراغ تیم‌های آرمان‌گهر و مس کرمان در لیگ یک رفتند و نسبت به برگزاری بازی‌های این لیگ هم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.در گام سوم تیم‌های لیگ سه در دستور کار بود که از شهربابک شروع شد و بعد هم به شهرستان‌ بم رفتند و درنهایت سراغ مس نوین خواهند رفت. نوع برنامه ریزی هیئت فوتبال استان کرمان براساس تاریخ اغاز مسابقات است و هنوز به تیم مشیز کرمان هم نرسیده‌ایم.اما اگر سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان به دنبالِ جمع کردنِ رای به بم رفته، لازم بود که به سه شهر دیگر شرق استان هم می‌رفتند اما ایشان فقط در حد یک ساعت در شهر بم حضور داشتند و به نحوی برنامه‌ریزی شده بود که از تمرینات دو تیم بانوان و اقایان شهرداری بازدید داشته باشند. البته که گل سرسبد فوتبال بانوان کشور، شهرداری بم هست و در آستانه شروع مسابقات‌ هم قرار داریم و با توجه به بازدید هفته گذشته از دیگر تیم بانوان استان یعنی شهرداری سیرجان، این بازدید برای تقویت روحیه ضروری بود.

چهارم. ذکر این‌نکته لازم است که در سطح استان، دارای ۵۵ تیم کشوری هستیم که این موضوع سبب شده، فدراسیون در اختصاص سهمیه به استان‌های دیگر توجه بیشتری داشته باشد و در حال حاضر استان اردبیل را در اولویت اختصاص سهمیه قرارداده‌ اسن چون این استان هیچ تیم کشوری حتی در رده‌ها ندارد. اما این موضوع سبب نمی‌شود که سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان به رایزنی‌های خود برای کسب سهمیه ادامه ندهد و حتی در سفر سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، این موضوع پیگیری شد و در سفرهای سرپرست محترم به فدراسیون هم این موضوع با مقامات مختلف آن‌نهاد در میان گذاشته شده که فعلا باید منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت سایر تیم‌ها برای حضور در لیگ‌ها چه خواهد شد.
پنجم. در پایان لازم است اعلام کنیم که زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال  استان کرمان هنوز مشخص نیست و احتمالا در اوایل سال آیندهارین مجمع برگزار خواهد شد و همچنین مراحل ثبت نام و تایید کاندیداها روندی پیچیده دارد که در این مقطع هنوز زود است که کسی به فکر جمع‌آوری رای باشد.

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200