اخبار » تیتر اول
کد خبر : 10513
جمعه - ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان خبر داد

کسب رتبه اول کرمان در میزبانی پیاده روی صبح و نشاط در کشور

به گزارش یزدان کرمان، امیر جعفری در برنامه صبح و نشاط پیاده روی خانوادگی ایرانیان که به میزبانی شهر بروات برگزار شد از مجموعه دستگاههای برکزار کننده از جمله شورای اسلامی شهر بروات، شهرداری بروات ، اداره ورزش و جوانان بروات و صدا و سیما مرکز کرمان ،اداره برق بروات و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان‌بم که در برگزاری این همایش تلاش کردند و زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر کرد.

امیر جعفری در ادامه گفت: امروز بیش از ۳ هزار نفر از مردم شهر بروات در همایش پیاده روی این شهر حضور داشتند و نزدیک به ۳ کیلومتر مسافت را پیاده روی کردند.

وی برگزاری برنامه های صبح و نشاط را فرصت مناسبی برای نمایش ظرفیت های شهرستان ها و مناطق عنوان نمود و گفت: پخش زنده برنامه این همایش در محل تجمع مردم کنار قنوات تاریخی قاسم آباد و اکبر آباد که ثبت جهانی شدند ؛ بود که این آثار و ظرفیت های تاریخی، فرهنگی، گردشگری و ورزشی این شهر نیز به خوبی نشان داده شد.

امیر جعفری از کسب رتبه اول هیات ورزش های همگانی استان کرمان در برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در سال گذشته با ۱۱ برنامه در کشور خبر داد و گفت : امروز دوازدهمین برنامه صبح و نشاط از زمان شروع مسئولیت بنده در هیات ورزش های همگانی تا کنون برگزار شد که امیدواریم این همایش ها بیش از پیش در سراسر استان پهناور کرمان تکرار شود.