رفتن به بالا

راه در جهان یکی است و آن راه راستی است

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۶ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 20 September
  • دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
  • کد خبر : 1574
  • مشاهده : 30 بازدید
  • اخبار » پیشخوان
  • چاپ خبر : کرمان؛ اولین استان پیش‌قدم برای یکپارچه‌سازی مدیریت برگزاری مسابقات فوتبال است
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال و رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال عنوان کرد:

کرمان؛ اولین استان پیش‌قدم برای یکپارچه‌سازی مدیریت برگزاری مسابقات فوتبال است

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال و رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال گفت: کرمان اولین استانی است که برای یکپارچه کردن برگزاری مسابقات پیش‌قدم شده است.

سهیل مهدی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی قوانین و مقررات مسابقات فوتبال، از ناظران و مدیران برگزاری مسابقات با عنوان مسئولان خط مقدم برگزاری مسابقات یاد کرد و گفت: اصولاً زحمات ناظران و مسئولان برگزاری مسابقات کمتر از دیگران دیده می‌شود، در حالی که بالاترین مقام اجرایی یک مسابقه به لحاظ حقوقی و مدنی مسئول برگزاری مسابقه است.

او ضمن قدردانی از زحمات آن ها، با تأکید بر یکپارچه کردن مدیریت برگزاری مسابقات افزود: خوشبختانه برنامه ریزی دارد برای کل کشور صورت می‌گیرد تا بر مبنای آن مدیریت برگزاری مسابقات یکپارچه شود.

مهدی تصریح کرد:خوشحالیم اولین جایی که دارد در کشور این اتفاق می‌افتاد، استان کرمان است که برنامه‌ی ما این است، تمامی ناظران و مدیران برگزاری رقابت‌ها در سطح کشور در یک چارچوب و در یک فضای هماهنگی و انتقال مطالب قرار گیرند.

او بیان داشت: اطلاعات ارائه شده در کارگاه امروز در قالب دستورالعمل برگزاری و آئین نامه مسابقات نیست، بلکه بحث یکپارچه سازی مدیریت برگزاری مسابقات است تا شکل برخورد با موضوع و مدیریت مسابقات را یکپارچه کنیم.

مهدی، سازمان برگزاری مسابقات، مدیریت مسابقات و آماده سازی زمین را از جمله مباحث آموزشی این دوره‌ یک روزه عنوان کرد./برنا

بازدید رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشور از ورزشگاه شهداء مس شهربابک

 

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشور از ورزشگاه شهداء مس شهربابک بازدید و بررسی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان؛ صبح امروز سهیل مهدی با همراهی علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان، زین‌الدینی دبیر هیئت فوتبال شهرستان شهربابک، نعمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهربابک، پوراسدی و دهویی معاونین باشگاه مس شهربابک و برخی دیگر از اعضای این باشگاه و باشگاه شقایق شهربابک از بخش‌های مختلف ورزشگاه شهداء مس شهربابک بازدید کرد.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشور جهت تأیید ورزشگاه شهداء مس شهربابک برای برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و میزبانی ازتیم‌های حاضر در این لیگ از این ورزشگاه بازدید به عمل آورد.

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی قوانین و مقررات برگزاری مسابقات فوتبال برگزار شد

 

کارگاه آموزشی قوانین و مقررات برگزاری مسابقات فوتبال به همت هیئت فوتبال استان کرمان و با تدریس سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال برای نمایندگان و ناظران استان کرمان در لیگ‌های کشوری فوتبال برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی هئیت فوتبال استان کرمان؛ این کارگاه ویژه ۳۰ نفر از نمایندگان و ناظران استان کرمان در لیگ‌های کشوری فوتبال با حضور دکتر محسن سلاجقه سرپرست و علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان و فرهادفصیحی معاون فنی باشگاه مس کرمان برگزار شد.

در این کارگاه نکاتی از شیوه برگزاری مسابقات فوتبال در زمان شیوع کرونا و همچنین اخرین تغییرات صورت گرفته در قوانین برگزاری توسط سهیل مهدی ارائه شد.

گفتنی است این کارگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای بازِ ورزشگاه باهنر شهر کرمان برگزار شد.

 

 

 

حضور سهیل مهدی بر سر مزار سردار دل‌ها + تصاویر

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار دل‌ها شهید «حاج قاسم سلیمانی» ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال با همراهی محسن سلاجقه سرپرست، علیرضا دادگر دبیر و عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان با حضور در گلزار مطهر شهدا به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» ادای احترام کرد.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال دیشب به منظور بازدید از ورزشگاه‌های شهدای مس رفسنجان و مس شهربابک و همچنین تدریس قوانین و ضوابط مسابقات فوتبال برای نمایندگان و ناظران استان کرمان در لیگ‌های کشوری فوتبال به این استان سفر کرده است.

حضور در کارگاه آموزشی قوانین و مقررات برگزاری مسابقات فوتبال برای ۳۰ نفر از ناظران و نمایندگان استان کرمان در لیگ‌های کشوری فوتبال، از برنامه‌های بعدی سهیل مهدی در سفر به کرمان است.

 

 

اخبار مرتبط



تبلیغات کوچک

تبلیغات 300 در 200