اخبار » تیتر دوم
کد خبر : 1339
دوشنبه - ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی:

نیروی انتظامی اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است

سر آتش یار رضا میرزایی بیان کرد:نیروی انتظامی که اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است، بی تردید امنیت و آرامش امروز کشورمان مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه ایران اسلامی مهیا شده است.


فرمانده محترم انتظامی شهرستان کرمان نیز این دیدار را مبارک خواند و گفت : من برای آتش نشانان و همه نیروهایی که جان خود را برای نجات جان و مال همنوعات خود به خطر می اندازند احترام خاصی قائلم و قلباً دوستشان دارم .
ایشان صمن تائید سخنان سر آتش نشان رضا میرزایی در مورد همکاریها و ماموریتهای مشترک آتش نشانی و ناجا اظهار کردند : بنده موافق برگزاری مانورهای مشترک بین آتش نشانی ، اورژانس و ناجا هستم .
جناب سرهنگ فداء ادامه داد : مردم طبق قانون موظفند در هر شرایطی راه را برای خودروهای آتش نشانی باز کنند زیرا که شاید دقایق یا ثانیه هایی زودتر رسیدن آتش نشانان میتواند از یک فاجعه جبران ناپذیر جلوگیری کند .
در پایان سرهنگ محمد رضا فداء از سرآتشیار رضا میرزایی به واسطه حضورشان به همراه مسولین و فرماندهان ارشد آتش نشانی در دفتر فرماندهی انتظامی ناجا شهرستان کرمان که برای عرض تبریک به کلیه عزیزان خادم به مردم حاضر شده بودند ، تشکر و قدردانی کرد و خواستار ارتباط و همکاریهای بیشتر دوجانبه شد .